Misschien als je een plaatje van een wortel laat zien, maar dan gaat hij het scherm aflebberen haha

Een leuke 1 april grap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_jumpy schreef:ik zou die lcd schermen uit mijn trailer halen en in mijn eigen huis hangen, want ik heb nog niet van die moderne apparatuur. Het is natuurlijk niet de bedoeling dan mijn paard nieuwere snufjes voorgeschoteld krijgt dan ik!!
Grobegni schreef:Mijn paard is niet gewend om tv te kijken en radio te luisteren, denk dat ie er dan echt niet meer in durft.
Misschien als je een plaatje van een wortel laat zien, maar dan gaat hij het scherm aflebberen hahaLijkt me lastig te verzekeren die schermen..
Een leuke 1 april grap
blacklight schreef:Nou een bezem vind ik ook niet de oplossing. Maar dit gaat ook echt niet werken. Als je een hond voor een tv zet met op de tv honden die uitgelaten worden heeft die ook gelijk door dat ze niet echt zijn.
Sita_ schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom iedereen denkt dat het niet zou werken..
In dierentuinen in het buitenland zetten ze ook Panda mannetjes voor de TV. Dan laten ze parende Panda's zien om zijn paargedrag op te wekken. Dat werkt ook.. Dus er zal ergens wel een kern van waarheid inzitten denk ik zo.
Sterre schreef:Er zijn ook opeens zoveel mods en mids in het topic te vinden....
Apple schreef:Nou ja, als het geen 1 april grap is dan is het wellicht wel handig om ook te gebruiken als je paard op concours nog even op de trailer moet wachten![]()
Dan blijft hij tenminste mooi rustig staan