(En noem o.a. mij maar een penny, omdat ik geen mannen met hamers in de buurt van mijn paard wil hebben. Mij een biet en mijn paard al helemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
squid schreef:Heeft iemand de hamer al gevonden dan?? Typisch dat niemand behalve één onbetrouwbare getuige dat formuleert. En omdat het dus hier in een nieuwsbericht staat dan is het dus zo...
Vraag het de heren van Putten nog eens hoe het ook al weer zat...ook zo schuldig dat ze waren...toch maar niet 7 jaar later...
suus_Mette schreef:Oeeh.. Als hij een keer bewusteloos is...
Dan ben ik er als 1e bij om hem weer bij bewustzijn te slaan
Miryamk schreef:suus_Mette schreef:Oeeh.. Als hij een keer bewusteloos is...
Dan ben ik er als 1e bij om hem weer bij bewustzijn te slaan
Dat vind ik wel weer erg penny van je Nadya![]()
Miryamk schreef:Omg ik maak het alleen maar erger.....*kruipt onder tafel*
naomi_s schreef:Squid vertel iid dan is wat de waarheid wel is, de getuige die erbij was is onbetrouwbaar? wat is er volgens jou daar dan gebeurt?
debiel schreef:De waarheid is dat het paard is gaan hangen (wat jonge paarden wel vaker doen) het paard had een halster op wat met touwtjes aan elkaar was geknoopt en die zijn strak komen te staan waardoor het paard even geen lucht kreeg en daarbij ten val is gekomen door de schik en de hoefsmid hem een tik heeft gegeven om hem overeind te krijgen, maar dit niet wilde en te laat de touwtjes heeft gezien die strak stonden waardoor het paard bewusteloos is geraakt. Daarna natuurlijk de touwtjes doorgesneden en de dierenarst gebeld voor controle. Waaruit bleek dat het paard er niets van zo over houden.
Dit is het verhaal geloof wat je geloven wil. Als jullie liever een getuige geloven die zelf de cel in moet moeten jullie weten.