Ik heb ook eens met een kennis achter een dolle koe gezeten...heel het dorp door.
Maar dan maakt het niet meer uit al zouden er 5 lagen prikkeldraad zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneMieKe_89 schreef:Jemig.. Ziet er echt fijn uit..
Echt lekker hoor, die paarden die 24 uur buiten mogen lopen!
De oplossing! Dat zie je wel aan die baggerzooi. Helemaal fijn dat er ook nog prikkeldraad om heen staat. Dat snap ik toch al niet, dat er mensen zijn met paarden die dat nog gebruiken.
Navidad schreef:Voor de meeste mensen die dit niet weten. Ik ken de eigenaar van vroeger en weet ook waar de paarden staan en hoe ze erbij staan. Wat jullie hier zien valt niet over te oordelen, hun land is zo groot als 2 tot 3 voetbalvelden bij mischien zelfs wel 4. Dit gedeelte is inderdaad enkel alleen om de voerbak, en volgens mij staat er aan de andere kant van de weide dus ook nog een voerbak. De rest van het gras is echt groen, zelf persoonlijk ben ik jarlours dat ik dit stuk land niet heb, zo goed ligt het er nog bij, en aangezien deze paarden er al zeker een jaar of anderhalf op staan, ziet het er zeer goed uit.
Prikkeldraad ben ik het zeker niet mee eens. Maar dat neemt niet weg, zoals vele hier zeggen dat deze paarden er belabbert bijstaan terwijl ze maar een enkel stukje van het hele gebeuren zien waar ze opstaan....
Ik weet van die eigenaar verder ook, dat hij deze paarden niet binnen wil halen simpel zat, ze breken de hele stal af en verongelukken daar eerder dan op de wei. (omdat ze van veulen afaan al op het land staan)
Ik wil de eigenaar niet goed praten met dit prikkeldraad, maar vind de meeste reackties hier zeer kort door de bocht.