Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cinny1 schreef:Paula: Ja en dus? Nogmaals ik heb de officiele stukken, terwijl ik ze niet in mijn bezit hoor te hebben. Dat ze na vanavond openbaar gemaakt worden is logisch, maar dat wil niet zeggen dat ik ze daarom maar alvast op Bokt zet.
Ik denk dat het in de praktijk toch niet te controleren valt. Want wie gaat dit controleren? En als er al gecontroleerd wordt, wie zegt dan dat ik op het moment van controle les sta te geven, en niet gewoon even een vriendin aan het helpen ben?
. Ik weet niet of er al eerder een vergadering over is geweest, misschien weet Saskia9 dat wel?
. Je vraagt een financieel directeur toch ook niet om bij de groenteboer om de hoek het kasboek bij te houden??
Wil je dan als manegehouder ook nog es je bakhuur ed verrekenen, dan kost een (half) uurtje privéles al gauw een godsvermogen. Lijkt me niet echt 'good for business'.
. Onze pensionstal heeft er geen last van omdat hij het lesgeven in zijn vergunning heeft staan. Heb wel een handtekening gezet op de lijst die bij ons is rond gegaan
die mensen weten precies wat ze doen .. Mananeh schreef:Overigens denk ik dat manegehouders hier ook niet op zitten te wachten. Ze zouden dan instructeurs van verschillende niveaus