Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Omdat de een een paard heeft die last heeft van natte voeten, geldt dat meteen voor alle paarden
. Nou, die van mij staat al jaren in de bagger en die maak je echt niet gelukkig door hem op stal te zetten. Heb daar laatst wel weer een staaltje van meegemaakt, toen hij 3 weken op stal mocht. Wat een ellende en wat was het vreselijk om hem zo te zien. Mijn paard staat liever in zijn natuurgebied met veengrond, dan op welke warme plek dan ooit.
), maar mijn paard staat vooral op het land en ja, daar ligt na zware regenval prut. Overigens valt het deze winter allemaal nog erg mee. Vorig winterseizoen was een stuk natter.
. 
Nu hopen dat dit stuk ook een beetje acceptabel blijft.....maar als ik wat zand kan storten bij de voerplaats e.d. dan heb ik goede hoop.....en dan zal het toch ook wel een keer lente worden?!
Da's een goeie! En dank voor jesteun.....
Steph74 schreef:Nadya: ja, de vermenseljiking van paarden komt helaas veel voor....onder het mom van liefde worden ze levenslang opgesloten. Da's pas echt zielig...
) tante ben geworden. En dan heb ik het over paarden die er niet elke dag er uit gaan, he, of alleen maar om te 'werken'. Maar ze gaan godzijdank eind april/begin mei weer fulltime het land op, maar die winters, bah..... Daar word ik echt niet vrolijk van. En die opgestalde paarden al helemaal niet.