Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
345
Berichten: 32
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:21

Ik kan wel vertellen waarom ik een nieuw lid ben en waarom ik nog maar weinig posts heb.
Ik ben gewoon van de week pas aan BOKT begonnen. Is dat ZO erg.
Het lijkt wel of je minimaal 1000 keer iets gepost moet hebben anders ben je maar wazig??????

Ik ben heel goed op de hoogte van de hele situatie en werd een beetje simpel van de reacties hier op bokt. Ik ben geen familie of wat dan ook van de koper. Ik heb die mensen nog nooit gezien.
Maar ik ken het paard. Goed!
en die kopers zijn zwaar belazerd.
Jullie zullen nu wel alle details willen maar aangezien de zaak nog niet af is kan niemand die nu geven.

Iedere keer als er iemand ( die de situatie goed kent) iets duidelijkheid wil geven dan worden al die dingen in twijfel getrokken. Hamer
Ik snap dat als je de situatie niet kent en het paard niet dat je dan van beide kanten moet blijven kijken. Maar het lijkt me hier heel duidelijk dat als de verkoopster blijft volhouden tot bij de rechter dat Vincent altijd OERBRAAF is geweest en er komen dan 4 verklaringen dat hij altijd al dominant is geweest EN dat de verkoopster dit heel goed wist , dan lijkt het me duidelijk. Extreme duivel
Maar speculeer rustig verder met z'n allen.

We zullen allemaal toch moeten wachten.

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:29

runningkawa schreef:
Wat ik alleen raar vind dat de meeste maar klakkeloos geloven dat de verkoper fout zit.
Als ik de verhalen hier lees weet ik het gewoon niet hoe het zit.

Op de stallen waar ik gereden heb heb ik gewoon ook gezien dat brave paarden veranderde in draken. En die waren echt braaf.
Of dat mensen helemaal niet aangeven dat ze minder ervaren of bangig zijn, maar zelfs zeggen dat een paardje met wat pit wel leuk is. Totdat het paardje met pit thuis ff kijkt hoe de vork in de steel zit en dan is het ineens een onhandelbaar kreng wat de stal wel geweten moet hebben.

Je zal zo maar eens een paard verkopen...dat is de andere kant van zulk soort verhalen.



RK , ik zit in de buurt van kaatsheuvel, idd het verhaal is waar. Te veel mensen die het paard kennen en de verkoopster dus ook. Dat is nl het nare van bokt, je komt altijd overal wel weer iemand tegen die dicht bij het vuur zit.

Perrokai

Berichten: 2206
Geregistreerd: 20-10-06
Woonplaats: Lorup Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:34

sorry hoor Alane, dan heb je gewoon ontzettend veel geluk gehad en je beseft niet eens dat het ook heel ander kan gaan. Of ben je er zo goed in dat je alles doorziet tot in de details ? Dan raad ik je aan, wees dan zo vriendelijk om dit meisje te vergezellen op haar zoektocht naar een geschikt paard want dan komt het altijd goed aangezien je of altijd geluk hebt of wel heel uniek bent. In de echt wereld echter word er op grote schaal opgelicht en ook in de paarden handel.

Citaat:
Men kan alleen bedonderd worden als men zich laat bedonderen....


Dus je zegt dat het altijd aan de koper ligt en het dus altijd je eigen schuld is. Jeetje wat kort door de bocht zeg !
Dus je moet niet kijken naar het paard maar gelijk al een advocaat alles laten natrekken en een topic op bokt openen zodat je niet bedonderd kan worden ? En ondertussen mag iedere verkoper zijn uiterste best doen om ongestraft de boel te bedonderen omdat .......ja, je laat het zelf toe toch ?
Eigen schuld dikke bult..... Verward

marjox
Berichten: 60
Geregistreerd: 04-12-07

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:34

ff dit doorgelezen! wat een verhaal zeg....Ik vind het toch wel zuur voor het paard en de kopers. Hoe lang gaat dit nog duren? Maar goed, het hangt ook toch wel van een combinatie met de ruiter samen.

staat bij ons op stal van een vrouw een pony te koop, op marktplaats staat dat het een goedgekeurde merrie is. Paard is met grote (aan de benen voelbare) ingekapselde peesverklevingen aan twee benen afgekeurd... zij er alles aan doen om dit paard anders te verkopen dan ie is, als ze er maar geld voor krijgt. Als ze met kopers is en ik loop rond trek ik m'n mond wel open (waardoor ze me het liefst zou aanvallen) maar goed, wat kan je er verder aan doen? Zij hoopt gewoon op een koper die dom en naief is en een paard niet laat keuren en niet veel ervaring hebben. Dan laat je je ook belazeren natuurlijk...

Moet wel zeggen dat ik toen ik 14 was mijn pony heb gekocht met bijv. ouders die niets van paarden afweten. Paard uiteraard wel laten keuren, super aardige verkopers. Ik heb 'mazzel' gehad en het beste paard gekocht die ik kan bedenken. Maar nu, jaren later zou ik zo anders naar een paard gaan kijken die ik evenuteel wil kopen. Je hebt gewoon veel duidelijker in je hoofd wat je wilt.

Toch blijft het jammer dat het vaak niet integer gaat, mensen zien vaak gewoon alleen nog maar dollartekens... beetje offtopic...

Perrokai

Berichten: 2206
Geregistreerd: 20-10-06
Woonplaats: Lorup Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:46

Is niet off topic, geld speelt in dit verhaal misschien wel de grootste rol.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:47

Perrokai schreef:
Is niet off topic, geld speelt in dit verhaal misschien wel de grootste rol.


Ik heb ook het idee als men over deze zaken praat dus over dure ponys dat men direct de kopende partij als verwende nesten ziet

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:48

russel schreef:
runningkawa schreef:
Wat ik alleen raar vind dat de meeste maar klakkeloos geloven dat de verkoper fout zit.
Als ik de verhalen hier lees weet ik het gewoon niet hoe het zit.

Op de stallen waar ik gereden heb heb ik gewoon ook gezien dat brave paarden veranderde in draken. En die waren echt braaf.
Of dat mensen helemaal niet aangeven dat ze minder ervaren of bangig zijn, maar zelfs zeggen dat een paardje met wat pit wel leuk is. Totdat het paardje met pit thuis ff kijkt hoe de vork in de steel zit en dan is het ineens een onhandelbaar kreng wat de stal wel geweten moet hebben.

Je zal zo maar eens een paard verkopen...dat is de andere kant van zulk soort verhalen.



RK , ik zit in de buurt van kaatsheuvel, idd het verhaal is waar. Te veel mensen die het paard kennen en de verkoopster dus ook. Dat is nl het nare van bokt, je komt altijd overal wel weer iemand tegen die dicht bij het vuur zit.


Als het werkelijk zo is dan hoop ik idd dat de verkoper flink gepakt wordt.
Dat meen ik Ja

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:07

Perrokai schreef:
sorry hoor Alane, dan heb je gewoon ontzettend veel geluk gehad en je beseft niet eens dat het ook heel ander kan gaan. Of ben je er zo goed in dat je alles doorziet tot in de details ? Dan raad ik je aan, wees dan zo vriendelijk om dit meisje te vergezellen op haar zoektocht naar een geschikt paard want dan komt het altijd goed aangezien je of altijd geluk hebt of wel heel uniek bent. In de echt wereld echter word er op grote schaal opgelicht en ook in de paarden handel.

Citaat:
Men kan alleen bedonderd worden als men zich laat bedonderen....


Dus je zegt dat het altijd aan de koper ligt en het dus altijd je eigen schuld is. Jeetje wat kort door de bocht zeg !
Dus je moet niet kijken naar het paard maar gelijk al een advocaat alles laten natrekken en een topic op bokt openen zodat je niet bedonderd kan worden ? En ondertussen mag iedere verkoper zijn uiterste best doen om ongestraft de boel te bedonderen omdat .......ja, je laat het zelf toe toch ?
Eigen schuld dikke bult..... Verward

enerzijds wel... kan me niet voorstellen dat een verkoper een koper een mes op de keel zet, letterlijk.. als je zelf goed beslagen ten ijs komt, ogen en oren open voorkom je al een hoop leed...
Nu heb je internet, je kunt een hoop research doen veel antwoorden vinden etc.
In dit specifieke geval geef ik niemand de schuld, ken de 3 partijen niet, koper/verkoper/paard. Je kunt enkel bedonderd worden als je je laat bedonderen... en het zijn er veel, heel veel...
En dan heb je nog de leken vwb de omgang/verzorgen en begeleiding van paarden...


Geen idee of ik geluk heb gehad, mischien wel... heb ik veel weet van paarden... neuh, denk het niet, leer dagelijks weer wat en besef dan hoe weinig ik nog maar weet.
Ik houd mijn ogen en oren open, luister wat er verteld wordt en hoor wat er niet gezegd wordt.
Ik heb de laatste 15 jaar een x-aantal paarden/pony's gehad, en nog geen probleem met welke dan ook... kleine kids erbij en altijd brave paarden die dat deden/konden wat er bijverteld werd.

ThisIsMe

Berichten: 488
Geregistreerd: 15-11-06
Woonplaats: Thuis

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:11

Wat ik in het vorige topic hierover ook al zei, een paard kan heel veel talent hebben én daarbij toch een karakter hebben dat hem ongeschikt maakt voor een jonge, angstige ruiter. Doet aan de kwaliteit van het paard niets af, maar betekent wel dat je daar open en eerlijk over moet zijn bij de verkoop om dit soort ellende van twee teleurgestelde partijen (koper én verkoper zijn nu niet blij) en een rechtzaak te voorkomen.
Soms is het schijnbaar toch heel verleidelijk om een paard maar 'kwijt' te zijn, dan is de verkoop belangrijker dan dat het dier een passende combinatie vormt met de toekomstige amazone. En het zou ook heel naïef zijn om te geloven dat alle verkopers goudeerlijk zijn en alleen het beste met het paard voor hebben, veel mensen zullen het verhaal toch net wat mooier maken dan het is en wat minpuntjes verzwijgen als ze denken dat dat de koop of de prijs zal beïnvloeden.

Perrokai

Berichten: 2206
Geregistreerd: 20-10-06
Woonplaats: Lorup Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:27

Alane dan heb je echt gewoon ongelovelijk veel geluk gehad. Ik heb mn tweede paard gekeurd gekocht en toch ben ik bedonderd of eigenlijk opgelicht en dat is mijn schuld dan ? Wat had ik nog meer moeten doen dan ? Vertel het maar.

Er zijn altijd mensen die voor het eerst in hun leven een paard gaan kopen, jij bent dat ook geweest. Dan heb je niet de meeste kennis in huis nee. Maar wat doe je dan, je laat het paard keuren, foto's, bloed en alles en je neemt iemand mee die er wel verstand van heeft. En toch worden ze opgelicht en zo net als ze zijn twijfelen ze eerst aan zichzelf en onderzoeken alle mogelijke oorzaken alvorens de verkoper hiermee te belasten. Zij gingen er dus in de eerste instantie van uit dat de verkoopster eerlijk was geweest. Maar dan wordt er gezegd dat ze het paard zelf misschien wel verklööt hebben of er moet iets geberud zijn na de koop. Nou nee dus, want ze krijgen niet eens de kans om hem te verklöten omdat hij niet te rijden is....en zeker het meisje heeft er amper op kunnen zitten. Maar volgens jou hebben ze zich toch laten bedonderen of oplichten en dus weer eigen schuld ?
En dan volgen daarop ook in dit topic verklaringen van mensen die het paard kennen de verkoopster kennen en weten dat zij zelf de grootste moeite met dit paard had en er amper zelf op durfde. En dan nog zeg jij eigen schuld , domme onervaren kopers jullie hebben je laten bedonderen ?

Dus maw verkopers mogen oplichten en de boel besodemieteren hoe gevaarlijk ook omdat je je maar niet moet laten bedonderen ??
HUH ??? wat een rare en gevaarlijke wereld zou dit worden als jij de normen en waarden mocht bepalen..........
Echt ik en volkomen vertwijfeld over jouw uitspraken.....wat bedoel je er nu echt mee....help me eens uit de nachtmerrie

Kafue

Berichten: 3437
Geregistreerd: 04-10-04

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:55

Ik heb in de paardenhandel veel bedonderde mensen gezien en veel hele gelukkige mensen die een super deal gesloten hadden.

Maar weet je wat ik erg vind natuurlijk ben je er zelf bij als je je laat bedonderen maar het is verschrikkelijk dat er mensen zijn die willens en weten anderen bedonderen dat is pas erg, verachterlijk en walchelijk.
Informatie willens en wetens achter houden voor het grote geld.
De wereld is echt ziek, jammer dat het zo moet gaan.

Ik zou het in ieder geval niet kunnen, ik ben een enorme flap uit wat ook verkeerd is maar ik heb nog nooit informatie achter durven te houden, ik ben te eerlijk en dat is me ook wel eens duur komen te staan. Maar beter is het als je mensen gewoon recht in de ogen kunt blijven kijken.

Ik vind het voor de koper een vervelende kwestie maar ja helaas is het belangrijkste spreekwoord tegenwoorig zij getrouw en vertrouw geen mens.

Voltigeur

Berichten: 867
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Markegem (West-Vlaanderen) België

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 23:18

@ Alane:

Jou gevleugelde uitspraak (Men kan alleen bedonderd worden als men zich laat bedonderen....) is echt wel het toppunt van... Tja, ik weet niet exact van wat... Toppunt van arrogantie? Toppunt van oplichtersmentaliteit? Toppunt van domheid? Toppunt van... Etc.

Als we jouw stelling als leidraad nemen, dan kunnen we dus een open brief aan de regereing sturen dat vanaf heden alle lopende zaken en toekomstige zaken van oplichten, verkoopvervalsingen, e.d. geseponneerd mogen worden want dat de oplichter zelf geen schuld treft. De gedupeerden moeten zich maar niet laten bedonderen, oplichten of wat dan ook. Onze overzeese buren zouden jou, door jouw manier van redeneren, bestempelen als "a twisted mind" en ze zouden er nog helemaal rechtop zijn ook!
Jij bent duidelijk geen objectieve discussiepartner in dit topic. En zoals ik reeds eerder gezegd heb in dit topic, als verkoper en/of handelaar zou je beter moeten weten en "foute verkopers of handelaars" zien weg te werken uit de branche. Enkel op die manier kan je als onderdeel van de paardenwereld (want verkopers/handelaars zijn een groot onderdeel) geloofwaardig overkomen en serieus genomen worden. Misschien worden verkopers/handelaars vrij vlug, zonder aantoonbare reden, in een vakje geduwd. Maar stel je aub eens de vraag hoe dat komt, in plaats van zomaar elke handelaar/verkoper te gaan verdedigen. De slechte naam die deze groep mensen nu krijgt is enkel te wijten aan een aantal mensen die niet op correcte manier handel drijven. Ooit al eens gedacht aan een overkoepelend orgaan die de belangen van verkopers/handelaars verdedigt, maar er ook op toe ziet dat mensen met minder goeie bedoelingen op de vingers getikt worden? Dat zou pas een vooruitgang zijn, zowel voor de kopers als voor de correct handelende verkopers.

Perrokai

Berichten: 2206
Geregistreerd: 20-10-06
Woonplaats: Lorup Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 00:37

Heeeey gat in de markt Voltigeur. Een soort van ERA of NVM maar dan voor paardenhandelaren of gewoon dierenhandelaren. Dat zou vast een hoop verschil gaan maken. Ben je niet aangesloten dan weet een koper dat hij vreselijk op zn hoede moet zijn en er geen teruggave of reclamatiemogelijkheden zijn.
Dat is niet verkeerd. Alleen hoe pas je de particuliere verkopers daar in.... Deze verkoopster was een particulier toch ??

Zo bescherm je verkopers, kopers en dieren. Beter kan het niet.

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 10:10

Zal de prijs ook lekker opdrijven, kijk maar naar de vrije verkoop van huizen en de NVM huizen, dat lidmaatschap kost geld en dan hebben ze natuurlijk een marktpositie. Vraag mij af welke ontbindende voorwaarden ze dan gaan scheppen om toch niet overal aansprakelijk voor gesteld te worden.

Gewoon een goede kliniek zoeken en het dier goed laten keuren, bij twijfel foto's laten maken en sowieso een betrouwbare goede ruiter ook laten rijden. Goede afspraken over de kosten maken. Protocollen vragen aan verkoper, eventueel videobeelden van een proef, ga eens kijken bij een les van zo een verkoper, laat de verkoper ook rijden om te zien hoe dat klikt en hoe het dier zich gedraagd, is het bang of hebben ze een extreem goede band. Is het appeltje - eitje met de verkoper en ziet er het heel ongedwongen uit en jij kan er geen hout mee, is het gewoon niet jouw paard... Knipoog

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 10:22

In duitsland hebben ze voor zulke gevallen een sachverstandige. Een rechter weet ik ook niet alles. Ze schakelen dan een sachverstandige in die onafhankelijk op onderzoek uitgaat.

Borg

Berichten: 1524
Geregistreerd: 07-03-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 11:25

We zouden bijna vergeten dat er ook eerlijke mensen in de paardenhandel zijn. Misschien zouden die zich moeten verenigen en een soort keurmerk hanteren of zo....
Ik heb het paard gevonden dat precies bij mij en mijn niveau past en zo zou het ook moeten zijn. Op deze stal staan ook sportpaarden waarbij ik nooit zou passen en die ik waarschijnlijk idd binnen een paar weken zou verkl........
Ze zal op deze manier nooit schatrijk worden, maar ik kan deze stal wel aanbevelen!
OK dan!

Voltigeur

Berichten: 867
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Markegem (West-Vlaanderen) België

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 11:39

Borg schreef:
We zouden bijna vergeten dat er ook eerlijke mensen in de paardenhandel zijn. Misschien zouden die zich moeten verenigen en een soort keurmerk hanteren of zo....
Ik heb het paard gevonden dat precies bij mij en mijn niveau past en zo zou het ook moeten zijn. Op deze stal staan ook sportpaarden waarbij ik nooit zou passen en die ik waarschijnlijk idd binnen een paar weken zou verkl........
Ze zal op deze manier nooit schatrijk worden, maar ik kan deze stal wel aanbevelen!
OK dan!

Misschien kan ze er wel makkelijker rijk van worden als een oneerlijke handelaar. Als je het juiste paard aan de juiste persoon verkoopt is die tevreden en zal je aanbevelen bij anderen. En juiste paarden voor juiste personen bestaan er in alle prijsklasses, hé Knipoog

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:34

runningkawa schreef:
Wat ik alleen raar vind dat de meeste maar klakkeloos geloven dat de verkoper fout zit.
Als ik de verhalen hier lees weet ik het gewoon niet hoe het zit.

Op de stallen waar ik gereden heb heb ik gewoon ook gezien dat brave paarden veranderde in draken. En die waren echt braaf.
Of dat mensen helemaal niet aangeven dat ze minder ervaren of bangig zijn, maar zelfs zeggen dat een paardje met wat pit wel leuk is. Totdat het paardje met pit thuis ff kijkt hoe de vork in de steel zit en dan is het ineens een onhandelbaar kreng wat de stal wel geweten moet hebben.

Je zal zo maar eens een paard verkopen...dat is de andere kant van zulk soort verhalen.


pfff inderdaad hoevaak heb ik al niet gezien dat een super braaf paard verkocht word, wat altijd door ons fijn gereden is, en na een paar maandjes komt ie terug omdat ie niet braaf genoeg is, totaal schrikkerig en ineens bokken op je been, singel angst omdat ze met een verkeerd zadel gereden hebben.. Ik snap ook niet echt dat iedereen zomaar de kant kiest van de kopers...

Voltigeur

Berichten: 867
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Markegem (West-Vlaanderen) België

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:56

En wat mij opvalt is dat het meestal de mensen zijn die zélf zo nu en dan paarden verkopen, die zonder meer de kant van de vérkoper kiezen. Zonder zich ook maar de vraag te stellen of de kòper niet héél misschien toch gelijk zou kunnen hebben...

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:59

tuurlijk zou dat ook zo maar kunnen.. maar de meerderheid hier kiest gelijk de kant van de kopers, terwijl niemand weet hoe het echt zit.. Knipoog

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:01

VivaLaVida schreef:
tuurlijk zou dat ook zo maar kunnen.. maar de meerderheid hier kiest gelijk de kant van de kopers, terwijl niemand weet hoe het echt zit.. Knipoog


klopt, maar als jij beide topics leest, weet jíj ook meer hoe het in dit geval zit Knipoog

Anoniem

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:09

Heb ze allebei al gelezen... Knipoog

Perrokai

Berichten: 2206
Geregistreerd: 20-10-06
Woonplaats: Lorup Duitsland

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:11

Als ik zo de info lees die er al wel gegeven is dan rest mij niets anders dan de conclusie te trekken dat de verkoopster de boel bedonderd heeft. Lees beide Topics maar eens heel goed door.
Ik denk dat als je dan nog denkt dat de kopers helemaal fout zaten het wel een errug naieve gedachte is. En zoals je ook nog eens kunt lezen zit er hier mensen tussen die WEL precies weten hoe het echt zit en WEL het paard echt kennen ook nog.

Liegen die dan ook allemaal kun je je dan nog afvragen. Ik denk van niet omdat ze er niet eens baat bij hebben op geen enkele manier.

Voltigeur

Berichten: 867
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Markegem (West-Vlaanderen) België

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:14

@ VivaLaVida:

Dit staat in jouw onderschrift: blond en intelligent!
Dat kan niks anders als een labrador zijn Clown Haha!

Is off topic, maar ik kon 't niet laten.

sandra1986

Berichten: 1832
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Kaatsheuvelse hoeft verkocht paard niet terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:15

ik heb niet alles gelezen, maar ik dacht gelijk arm paard zeg!
die heeft een hoop meegemaakt in zijn korte leven al...