10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
esther2410
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:17

Hierbij wil ik ook even mijn zegje doen!!! Ten eerste walg ik van de mensen die alles beter weten, dus gaan ze maar ZEER DOMME discussies voeren. Over wel of geen cap bijvoorbeeld. Mijn dochtertje heeft namelijk 6 maanden geleden ook in deze forum gestaan, en waren deze discussies ook volop aan de orde. Wij hebben zijn altijd zo voorzichtig mogelijk met ons dochtertje geweest met het rijden op haar pony! Altijd droeg ze een cap, geen seconde zonder gereden. Totdat in een onbewaakt moment een groter meisje haar op op pony zet zonder cap. Ons dochtertje is geen held die zomaar ergens op zou stappen. Maar het grotere meisje overtuigde mijn dochtertje van 9 jaar dat haar pony absoluut niks deed. Er lag geen zadel en hoofstel op, dus ze zou alleen maar even zitten. Ze zat er nog niet op, en werd eraf gesmeten en is op haar gaan staan. Volgens dit forum heeft mij dochtertje gereden, wat absoluut niet waar was. Dat deed ons dan ook zo verschrikkelijk veel verdriet omdat iedereen hier dan ook maar op reageerde omdat ze had gereden. Ook zij heeft maanden in het ziekenhuis gelegen in coma op de IC en ook in het revalidatiecentrum. Zij heeft het gelukkig overleefd, maar heeft hier een flinke hersenschade aan over gehouden. Daarom zou ik jullie willen laten weten dat jullie hier ouders, familie en bekende verschrikkelijk veel verdriet mee doen. Hou liever je mond en reageer niet als je er totaal niks van af weet dan ben je beter bezig dan dat je maar wat loopt te kletsen. Ik hoop dan ook verschrikkelijk voor deze ouders, dat hun meisje dit gaat overleven. Want ook bij ons waren de eerste 5 dagen zeer kritiek!!!! Als ze in het Sophia ligt op de IC dan weet ik dat ze in zeer goede handen is. Maar ook heb ik daar in de maanden dat mijn dochtertje daar lag ook veel kinderen zien overlijden. Ik hoop dat voor deze ouders ook een bijzonder engeltje boven hun dochter zweeft, en dat ze er opzich net zo redelijk/goed vanaf komt als ons dochtertje is. Dit is ook nog heel moeilijk want ze word nooit meer ons meisje, maar we moeten vanaf nu aan ons nieuwe meisje wennen. Maar dan toch hebben we haar gelukkig nog!!! Dus nogmaals schrijf geen onzin op, want je doet hier veel mensen ontzettend veel verdriet mee!!! Nog even voor de ouders: Wij weten als geen ander hoe jullie er nu bij zitten, dit is verschrikkelijk. Maar probeer elkaar te steunen en lief te hebben. En wijk geen moment van jullie dochter haar zeide af, want dit heeft ze oooh zo nodig. Hoe moeilijk het ook is, je bent nu een robot die alleen maar op overleven staat. Maar als ze het red dan ben je de gelukkigste ouder van allemaal. Ik zeg nog steeds dat ik 2 bevallingen heb gehad, alleen de 2 was/is nog steeds het zwaarst. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie dochtertje er heel goed doorheen gaat komen. Ik stop nu want ik kan wel blijven schrijven over deze ellende. STERKTE!!!!!!!!!!!!

_Tine
Berichten: 1173
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:20

Wow wat een verhaal..
Erg dom van dat meisje (groter meisje) dat je arme dichter erop zette zonder cap!
HALLO DIT DOE JE NIET!
Zeker niet als het iemand anders is..
Ik rijd zelfs op een shetlander met cap! van ocharme 1m 10 waar je bijna kan meelopen (altijd lverdrijven..)
En als ik nu m'n beste vriendin leer rijden krijgt ze steeds voor ze opstapt: Handschoenen, zweepje en cap op!

esther2410
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:36

Alle veiligheid staat bovenop!!! Maar ook de artsen hadden ons verteld: als ze een cap had gedragen dan was de schade nog steeds ernstig geweest bij ons dochtertje. En dat alleen maar even bij erop zitten.

AnnemiekvM

Berichten: 8258
Geregistreerd: 17-07-03

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:57

Wat een verhaal Esther. Ik ben blij dat je even reageert, want er wordt vaak onnozel gereageerd en dat doet meer kwaad dan goed.

Is er iemand die weet hoe het nu met dat meisje is?

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:45

esther2410 schreef:
Hierbij wil ik ook even mijn zegje doen!!! Ten eerste walg ik van de mensen die alles beter weten, dus gaan ze maar ZEER DOMME discussies voeren. Over wel of geen cap bijvoorbeeld. Mijn dochtertje heeft namelijk 6 maanden geleden ook in deze forum gestaan, en waren deze discussies ook volop aan de orde. Wij hebben zijn altijd zo voorzichtig mogelijk met ons dochtertje geweest met het rijden op haar pony! Altijd droeg ze een cap, geen seconde zonder gereden. Totdat in een onbewaakt moment een groter meisje haar op op pony zet zonder cap. Ons dochtertje is geen held die zomaar ergens op zou stappen. Maar het grotere meisje overtuigde mijn dochtertje van 9 jaar dat haar pony absoluut niks deed. Er lag geen zadel en hoofstel op, dus ze zou alleen maar even zitten. Ze zat er nog niet op, en werd eraf gesmeten en is op haar gaan staan. Volgens dit forum heeft mij dochtertje gereden, wat absoluut niet waar was. Dat deed ons dan ook zo verschrikkelijk veel verdriet omdat iedereen hier dan ook maar op reageerde omdat ze had gereden. Ook zij heeft maanden in het ziekenhuis gelegen in coma op de IC en ook in het revalidatiecentrum. Zij heeft het gelukkig overleefd, maar heeft hier een flinke hersenschade aan over gehouden. Daarom zou ik jullie willen laten weten dat jullie hier ouders, familie en bekende verschrikkelijk veel verdriet mee doen. Hou liever je mond en reageer niet als je er totaal niks van af weet dan ben je beter bezig dan dat je maar wat loopt te kletsen. Ik hoop dan ook verschrikkelijk voor deze ouders, dat hun meisje dit gaat overleven. Want ook bij ons waren de eerste 5 dagen zeer kritiek!!!! Als ze in het Sophia ligt op de IC dan weet ik dat ze in zeer goede handen is. Maar ook heb ik daar in de maanden dat mijn dochtertje daar lag ook veel kinderen zien overlijden. Ik hoop dat voor deze ouders ook een bijzonder engeltje boven hun dochter zweeft, en dat ze er opzich net zo redelijk/goed vanaf komt als ons dochtertje is. Dit is ook nog heel moeilijk want ze word nooit meer ons meisje, maar we moeten vanaf nu aan ons nieuwe meisje wennen. Maar dan toch hebben we haar gelukkig nog!!! Dus nogmaals schrijf geen onzin op, want je doet hier veel mensen ontzettend veel verdriet mee!!! Nog even voor de ouders: Wij weten als geen ander hoe jullie er nu bij zitten, dit is verschrikkelijk. Maar probeer elkaar te steunen en lief te hebben. En wijk geen moment van jullie dochter haar zeide af, want dit heeft ze oooh zo nodig. Hoe moeilijk het ook is, je bent nu een robot die alleen maar op overleven staat. Maar als ze het red dan ben je de gelukkigste ouder van allemaal. Ik zeg nog steeds dat ik 2 bevallingen heb gehad, alleen de 2 was/is nog steeds het zwaarst. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie dochtertje er heel goed doorheen gaat komen. Ik stop nu want ik kan wel blijven schrijven over deze ellende. STERKTE!!!!!!!!!!!!



een vreselijk verhaal,je moet er wel rekening mee houden dat sommige bokkers niet volwassen zijn ,dus ook niet op een bepaalde tactische manier kunnen reageren,dat zou een volwassene toch moeten begrijpen......

esther2410
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:45

Dat is (sorry) gelul, want als je je dus echt volwassen genoeg wilt gedragen en met volwassen praat bezig wilt houden dan moet je je ook als een volwassenen gedragen. En als je zo niet kan gedragen dan moet je je bezig houden met kindersites. En geen volwassen mensen verdriet doen!!! Want dat word dus echt met dit soort prietpraat gedaan!!!!!!!!!

Laulau1986

Berichten: 1023
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:50

Ben blij dat jou dochter het overleefd heeft Esther, succes en sterkte met het verdere herstel!
Ook heel veel sterkte aan het meisje plus familie van dit topic! Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt.

JILLIA

Berichten: 140
Geregistreerd: 08-04-07
Woonplaats: Brandevoort

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 01:51

Wow haha ik ben pas 15, maar ik begrijp dit heel goed. Je weet niet precies wat er gebeurd is,je was er niet bij. Maar dit gaat meestal zo op bokt,net hetzelfde als het andere topic van het 14-jarig meisje dat een verkeerd paard gekocht had,gaan mensen ook dingen zeggen discussies voeren enz. Terwijl ze niet precies weten hoe het zit.
Maargoed veel sterkte,en ik hoop dat alles goed komt!

_Tine
Berichten: 1173
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:00

Bokt is ook voor kinderen hoor! Wat wil je daarmee zeggen, dat de "kinderen" moeten surfen naar de kabouter plop sites?

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:03

Snoop_fan schreef:
Bokt is ook voor kinderen hoor! Wat wil je daarmee zeggen, dat de "kinderen" moeten surfen naar de kabouter plop sites?

Haha! nou....af en toe zou dat wel prettig zijn Ja
want het schijnt dat `kinderen `die dit soort topic`s lezen ,niet normaal kunnen antwoorden Ach gut
en niet kunnen nadenken over wat ze schrijven!
deze `kinderen `hebben dus niet in de gaten dat ze erg kwetsend kunnen zijn Verdrietig

_Tine
Berichten: 1173
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:07

Ahzo bedoel je, was hetgene wat ik zei dan kwetsend (zo weet ik of het goed was of niet..)
Als kinderen van 6/7 jaar dat zeggen kan ik wel begrijpen!

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:14

Snoop_fan schreef:
Ahzo bedoel je, was hetgene wat ik zei dan kwetsend (zo weet ik of het goed was of niet..)
Als kinderen van 6/7 jaar dat zeggen kan ik wel begrijpen!

ik heb het niet over jou ,maar over het algemeen worden er in zo`n topic als dit waar iets ernstigs gebeurt is veel gespeculeerd over de toedracht
en er werd ook hier weer veel doorgezeurd over cap en alleen naar buiten en zelfs dat het een te groot paard zou zijn Gestoord
nou lekker interessant!!!
een ongeluk is zo gebeurd,helaas heb ik dat als jong meisje ook meegemaakt, met de ponyclub de ponies uit de wei halen met zo`n 15 ponies en vlak voor de oprit komt een grote vrachtwagen met lege flessen[ had je toen nog Clown ]ons voorbij en moet remmen naast ons en alle flessen bewogen
de hele groep in bokkende galop het erf op en ik lag met een ander tussen de melkbussen [ toen werd de melk nog opgehaalt in melkbussen Haha! ]
groot gat in mijn hoofd en buiten kennis, en GEEN cap ,daar hoorde je in 1974 niet echt van.
maar heb daar wel een evenwichts stoornis aan overgehouden en een jarenlange dikke korst op mijn hoofd.

ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen met het meisje! Ach gut

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:40

tja,als je niet tegen discussies kan,of speculaties,kun je beter niet op een forum gaan zitten.....dat is zo ongeveer bij ieder forum zo....overgens denk ik niet dat de betrokken personen ,in dit geval de ouders van dit meisje dit allemaal lezen,ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben.
Er gebeuren trouwens niet alleen ongelukken met paarden hoor,er valt weleens een vliegtuig naar beneden,mensen worden ziek,kinderen ook,auto ongelukken,dit ongeluk is natuurlijk vreselijk begrijp mij niet verkeerd.....

shera
Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-06-07

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:16

Een discussie over wel of geen cap, wel of geen begeleiding etc. kun je misschien beter voeren in een apart topic.
Er lopen genoeg van dat soort topics.

In dit topic is het misschien gepaster om je medeleven te betuigen aan het slachtoffer en de betrokkenen, en kun je eventueel aanvullende informatie vermelden over de toestand van het meisje in kwestie.
Zo zie ik het in ieder geval.

quintusgl

Berichten: 4471
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:19

Je kan de mensen en/of kinderen zeker wel duidelijk maken wat wel of niet kan, forum of niet! Dit is een beetje off-topic, maar in alle artikelen waar iemand is gevallen begint dezelfde discussie weer (het dragen van wel of geen cap). Dit kwetst de mensen die het overkomt erg, en blijf niet in de waan dat deze mensen het toch niet zullen lezen (zie boven, goed voorbeeld). Ik reageer al bijna niet meer omdat ik me erger (en veel mensen met mij), aan dat gespeculeer. Ook in dit bericht worden verschillende verhalen verteld van hoe het is ongeluk is gegaan, met gympen, zonder en met cap, meisje bijna nooit gereden en meisje wel vaak gereden..........hieruit blijkt al dat zelfs de mensen die dichtbij staan verschillende verhalen hebben over het gebeueren. Moeten wij dan, als buitenstaanders, gaan vertellen hoe het wel is gegaan? Dacht het niet. Een beetje inleving voor deze mensen zou wel op zijn plaats zijn.
Misschien is het een idee voor de mod's om af en toe in te grijpen dmv "niet speculeren". Dan krijg je in dit soort topics niet steeds dezelfde discussies. Voor de ouders van dit betreffende meisje hoop ik dat het allemaal goed gaat komen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25586
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:21

bokt is een sicussie forum, en je mag je zegje doen hier

dat niet iedereen alleen zegt, ow wat erg en beterschap, wat heb je dan aan om een topic te openen

dit kindje had wel een cap op, die van esther niet, laat het gewoon een les voor iedereen zijn

ook het feit dat het kind onervaren, op een pony naar buiten gaat op een weggetje met veel takken.
hoop dat mensen daarvan leren, maar slim was het niet van hun

shera
Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-06-07

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:35

Tuurlijk mag je je zegje doen. Maar er is niets mis mee om je af te vragen hoe dat zegje bij de betrokkenen over zal komen...
Ik wens deze mensen in ieder geval ontzettend veel sterkte.

Lynn_Nikita

Berichten: 25586
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:38

als niet van beide kanten het verhaal verteld is, word er altijd en overal gespeculeerd
niet alleen hier in dit topic op bokt

esther2410
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:10

Ik lees nog steeds dat er af en toe hele domme reacties naar voren komen. Maar ik ben ook heel erg blij dat heel veel mensen mijn verhaal hebben begrepen!!!! Want je kan niet overal bij zijn, zeker niet met kinderen. In het ziekenhuis heb ik zoveel ellende gezien en dan niet eens met paarden!! Een jongetje die een bal wegkopte, of een ernstig ongeluk met een meisje in het verkeer op de fiets. Mensen echt ik hoop voor jullie dat je dit nooit mee gaat maken. En als je dit wel mee maakt dan doet je het zoveel verdriet als er zoveel onzin gesproken wordt. En ja, naderhand krijgen ouders echt wel behoefte om deze onzin te lezen, omdat het op een geven moment een gesprek van de dag word. Ik heb dit forum van mijn dochtertje pas 2 weken geleden gelezen. Terwijl het van ons nu een half jaar geleden is. En ja er werd ontzettend veel onzin uitgesproken, dit deed verschrikkelijk veel verdriet!!! En dan die stomme vragen van: wat zal die moeder zich schuldig voelen, om het meisje zonder cap te laten rijden!!! Dit zijn echt ... opmerkingen, als je niet eens weet hoe de vork precies in de steel zit. Dit snijd door je hart heen!!!! Want echt jullie weten/wisten niet hoe het in elkaar zat, dus doe je met deze shit veel mensen verdriet. Ik hoop echt dat we ooit te horen krijgen van bekenden of wat dan ook, dat dit meisje het overleefd heeft!! En dat de ouders en derest van de familie het hebben kunnen volhouden!!! Ik hoop dit echt met heel mijn hart!!! Dus echt een wijze raad, STOP met onzin schrijven!! En toon je medeleven. Want dat is wat dit arme kind en haar ouders en derest van de familie nodig hebben. Of je nu oud of jong bent, GEBRUIK JE VERSTAND!!!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:09

@ esther2410 : Wat een verhaal zeg. Ik vind het knap dat je het hier neer zet, beter kan je het eigelijk niet verwoorden. Jij weet hoe die ouders zich op dit moment voelen en wat die speculaties met je doet als ouder zijnde.

Ik vind het jammer dat er zoveel gespeculeerd word. Jullie zijn er toch niet bij geweest?
Dus hoe kan je dan oordelen, juist ja, dat kan je niet.

Ik hoop voor de ouders, familie, vrienden en het meisje zelf dat ze er weer bovenop komt.

Briit
Berichten: 16
Geregistreerd: 02-03-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:54

Ik vind het heel goed van esther dat ze haar verhaal er ook bij op heeft gezet, misschien dat mensen dan eerst even nadenken of ze niet eventueel iemand zouden kunnen kwetsen met hun 'goed bedoelde adviesjes'.. Ik wil esther even heel veel succes wensen met het verdere herstel van haar dochter en ook heel veel sterkte wensen aan de familie en vrienden van het 10 jarige meisje wat er afgelopen week is afgevallen.!
Over het gepraat van het wel of niet volwassen zijn als je reageert kan ik alleen maar zeggen dat je (neem ik aan) met de beste bedoelingen reageert, al komt het er soms niet zo tactisch uit, maar mensen denk eraan, soms kwets je mensen zonder dat je het door hebt...
En nouja over dat volwassen zijn kan ik nog niet zo heel erg mee praten want ik ben ook pas 16..

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 07:07

@ Esther: pff heftig verhaal hoor, ik ben blij dat jouw dochtertje er weer helemaal bovenop is gekomen... Ach gut

Wat ik echter niet snap is dat je het goedpraat om (ookal is het een onbewaakt moment) een kind zonder cap op een paard te zetten... IMO zou juíst jij degene moeten zijn die daarvoor hoedt en iedereen aanraadt voortaan een cap op te doen... ipv het goed te praten... Lachen
Maargoed dat ik mijn mening Lachen

Ik hoop echt van harte dat het meisje in dit topic er ook weer helemaal bovenop komt Ach gut

Sterkte meisje Vriendjes zijn?

esther2410
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-08

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:43

Teneerste heb ik totaal niks goed gepraat!!! Er valt niets goed te praten. Dus je moet mijn verhaal wel goed lezen als je erop wilt reageren. En tentweede had bij mijn dochter zelfs een cap het gewicht van de pony niet kunnen tegenhouden. Iedereen weet dat er een cap gedragen moet worden, ze moeten het zelfs verplichten!! Ook bij volwassenen. Want hoe goed je ook kan rijden, het blijft een beest! Heb je er ook weleens over na gedacht dat op kinderboerderijen of andere atracties, kleine kinder ZONDER CAP op een pony word gezet terwijl niemand over de gevaren nadenkt! Normaal denk je daar niet over na, maar ik wel!!! De rillingen lopen over mijn rug als ik een kind/volwassenen zonder cap zie rijden. Maar meerendeel doet dit. Meestal gaat dit goed, en soms ook niet! Maar het is niet aan anderen om te oordelen of de ouder goed of niet goed heeft gehandeld. Want we proberen allemaal voor de veiligheid van het kind te gaan, hoe oud het kind ook is. Jammer genoeg komt ons dochtertje er nooit meer goed bovenop, omdat ze een flinke hersenschade heeft opgelopen. En hersenen wat kapot is kan niet meer herstellen. Dus daar wil ik mee zeggen, dat hoe we allemaal ook hopen dat het goed komt met het meisje en ook mijn meisje. Ze is nooit meer het kind als voor het ongeluk, omdat als hersenen schade hebben opgelopen dit nooit meer goed zal herstellen. Daarom hoop ik zo voor deze ouders, dat de schade beperkt is gebleven en dat dit meisje er zo goed mogelijk doorheen gaat komen!!!! Nogmaals sterkte ouders!!!!!!!

DOEJEDING
Berichten: 17
Geregistreerd: 24-10-06

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:55

ik reed daar dus ook, ik reed naar de viersprong toe met mijn vriendin,
we komen dus aangedraafd en vroege aan de politie wat er aan de hand was want wij wouden dus dat paadje in,
mijn vriendin haar vriend heeft dat paard nog gevangen,
want de politie zei nog tegen ons dames kijk erg goed uit en draag je cap goed stevig,want je zie wat er kan gebeuren.
toen waren we even afgestapt en verder gelopen door de helikopter.

Onali

Berichten: 18534
Geregistreerd: 16-03-06

Re: 10-Jarig meisje ernstig gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:50

Ik ken helaas het meisje, mijn fjord is vroeger van haar geweest. Ze heeft echt rijervaring, ze was toendertijd pas 7 jaar oud en reed onder moeders begeleiding eigenlijk altijd buiten (aangezien je bij ons niet anders kan) Ik ken deze pony echter niet (alleen van naam), maar weet wel dat de moeder van het meisje altijd met haar dochter meeging (althans met mn fjord) en ze altijd een cap droeg. Ook dit keer droeg ze een cap, ze is alleen heel verkeerd terecht gekomen.
Ik wens Jamina, haar ouders en broertje erg veel sterkte toe. Kom op meid! Vriendjes zijn?