Het is niet te hopen...maar als een paard met touwhalster (en leadrope er aan vast) ontsnapt is, Is de kans groot dat ie met de leadrope ergens achter is blijven haken b.v boom/tak/prikkeldraad etc. Het paard kan zo dagen vast blijven staan Daarom denk ik niet dat ie zomaar ergens aan komt lopen, anders was hij vast al gevonden. De omgeving goed uitkammen, lijkt me de enige optie ik hoop echt dat ie gevonden word.
Laatst bijgewerkt door unamie op 25-02-08 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Verder zou ik alle campings, boederijen etc. die je maar kunt vinden bellen.En natuurlijk cafes niet te vergeten, die kleppen het wel door! Heb je even PB gestuurd!
Heel veel succes!
Laatst bijgewerkt door Caesar op 25-02-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat verschrikkelijk zeg.. Wat moet jij nu in onzekerheid zitten. Heel veel sterkte en vanuit hier wordt er geduimt dat jullie snel weer herenigt worden.
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 25-02-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Vorig jaar is er ook zoiets gebeurd. Ik ben even vergeten waar dit was, maar toen is er ook via bokt gezocht en gevonden. Dat was ook een paard van een bokker
Vorig jaar is er ook zoiets gebeurd. Ik ben even vergeten waar dit was, maar toen is er ook via bokt gezocht en gevonden. Dat was ook een paard van een bokker
Zie mijn berichtje in dit topic, dat was in de duinen bij Schoorl/Bergen/Egmond. Ik herinner me de zoekactie ook nog wel idd!
rommulus
jeetje...zoiets daar heb je alleen maar nachtmerries over! Moet er niet aan denken dat dat mij zou overkomen. Heel veel sterkte en hoop dat die gewoon ergens een plekje heeft gevonden waar die kan overnachten.