Danielle van Aalderen zwanger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: Danielle van Aalderen zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:21

Wat een nare reacties worden hier geplaatst zeg! Misselijk Hoe kun je nou over iemand oordelen op basis van de media, kom op zeg!

Ik vind het super leuk voor Danielle en voor Frans natuurlijk ook. En wat Danielle besluit om te doen moet ze helemaal zelf weten, het is toch haar leven!

Groetjes Cleo

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:06

Cayenne schreef:
Kunnen we aub ontopic blijven? Lachen
Het is geen algemeen kletstopic Haha!

Gefeliciteerd met de aankomende kleine!

Dank je wel

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:40

Echt niet te geloven wat zij de afgelopen paar jaar allemaal heeft door moeten maken. Twee paarden verloren, klap van een paard, hernia en nu zelfs (voorgoed?) van haar carriere beroofd door een paar domme wijven! Boos!
Haar leven draaide helemaal om de paarden dus het zal vast ongelofelijk moeilijk voor haar geweest zijn dat ze moest stoppen met rijden en lesgeven.

Ik wens haar voor de toekomst veel geluk en plezier met de kleine toe!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 23:16

Moderatoropmerking:
SVP terug ontopic, en graag iets meer respect in de reacties onderling tussen de bokkers, en ook naar aanleiding van / over dit bericht.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 23:30

Gefeliciteerd danielle, frans en de aanstaande oma's en opa's !

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 00:31

Ik heb heb het een paar dagen aangekeken, vind het lachwekkend en grappig hoe sommige mensen kunnen reageren op uitspraken wat er in de media staat. De media schrijft het liefst over je hoogtepunten en het dal waar je doorheen gegaan bent.

Wanneer er dan word geschreven beste vier van Nederland dan gaat dat niet over het NU maar over het verleden. Als ik dan kijk naar 3 medailles, waarvan 2 zilver en 1 brons op een N.K. behoorde ik die tijd tot de beste drie van Nederland. (Wel is waar bij de Junioren)

Als er dan ook nog is word gezegd over "geen doorzettingsvermogen" en iemand anders die met 1 oog wel rijd, dan vind ik dat erg kinderachtig! Ik wens niemand een mes in zijn oog toe, meer als een jaar lang last te moeten hebben van je oog omdat daar hechtingen in zitten die irriteren, met twee zonnebrillen moeten lopen omdat ze zon schijnt, op te moeten passen dat de oogdruk niet te hoog word en dan als nog je oog kunnen verliezen, dat ieder vuiltje een infectie kan opleveren, dan is voorkomen beter als genezen. Ook de vele bezoekjes aan het ziekenhuis en het om de beurt laten verwijderen van de hechtingen uit je oog is echt geen pretje. Het gaat dus niet alleen om geen diepte hebben, niet scherp kunnen zien of een hele rechterhoek missen, het is veel meer dan dat! Mensen die zo makkelijk kunnen oordelen en dus vooroordelen hebben weten niet waar ze over praten, daarom ik wens niemand het toe maar je kan hier pas over oordelen als je weet wat het is omdat te moeten meemaken!

Iedereen mag ze eigen mening hebben over dingen, positief of negatief. Daarom wil ik alle mensen bedanken voor de reacties, wij zijn in ieder geval heel gelukkig samen en blij met onze zwangerschap vandaar dat we het na zes weken bekend hebben gemaakt. Dit is persoonlijk nieuws wat je niet zelf wilt terug lezen in de roddelbladen wat daar via via terrecht is gekomen, dan liever het in een vroeg stadium zelf naar buiten brengen en onbezorgd naar alle echo's, verloskundige afspraken en babywinkels kunnen gaan.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 00:45

gefeliciteerd met de zwangerschap.

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 01:03

Danielle: ik ben het helemaal eens met je bericht en ik kan ook NIET begrijpen hoe mensen hier zo achterlijk op kunnen reageren. Verschrikkelijk wat er met je oog is gebeurd, hoe durven ze Bloos! Heel veel plezier met de zwangerschap en de relatie met Frans.

Ik heb ooit een clinic bij je gereden (ruim 2 jaar geleden, in Lichtenvoorde, met 2 pony's.) Ik zag toevallig het filmpje op de startpagina van msn.com over jullie en ik moest echt even goed kijken: huh is dat danielle?! maar het was dus echt zo Knipoog

In ieder geval: veel geluk samen!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 01:10

Wat leuk dat je ook nog op bokt zit zeg, top dat je hier nog een bericht achter laat OK dan!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 08:53

Langs deze weg wil ik je ook heel veel succes met je zwangerschap toe wensen. Haha!

lekker van gaan genieten Haha!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:19

Op naar het geluk en je nieuwe beroep

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:33

Hoi Danielle en oma (of nu juist overgrootoma Lachen ) Top dat jullie hier reageren! Vind die reacties van doorzettingvermogen dan ook helemaal nergens op slaan, je moest het allemaal maar een meemaken dat praat je wel anders...
Heel veel plezier met die kleine! Hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen want dat is je gegunt!
Heb je al een nieuwe baan op het oog? Lijkt me moeilijk als je je hele leven al zo ingericht had en dan ineens zo'n onverwachte wending krijgt...
Gefeliciteerd in ieder geval met de kleine!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:05

temkey schreef:
AnneOmie schreef:
Ik heb bij Danielle en haar zus op stal gestaan. Ik ken het verhaal dus. Vreselijk wat er met haar is gebeurt en dat ze daardoor nu nooit meer kan rijden en haar droom kan waarmaken. Dat gun je gewoon niemand!

Ik snap niet waar iedereen zich hier zo druk om maakt! Laat haar lekker genieten van haar relatie en haar zwangerschap! Danielle geniet van je zwangerschap en heel veel succes in de toekomst Lachen

*edit* ik vind de straf ook veel te laag!! Echt ronduit belachelijk!

Leuk met chantal?

Chantal stond ook bij mij op stal met haar pony en daarna ook met haar nieuwe paard, bij Taams Haha!

Nogmaals Danielle van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en je relatie met Frans! Vreselijk wat je hebt meegemaakt, hopelijk vanaf nu alle geluk in de wereld!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 14-01-08 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:08

temkey schreef:
Op naar het geluk en je nieuwe beroep

Idd heel veel geluk samen!

Ik ben benieuwd wat voor een carriere je nu strakjes gaat ontwikkelen naast je moederschap.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:13

Met stijgende verbazing alle reacties doorgelezen. Wat kunnen mensen kortzichtig zijn zeg.

Veel plezier met je zwangerschap en met de inrichting van je veranderde leven.

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:23

Danielle: gefeliciteerd met je zwangerschap...geniet van deze tijd voor je het weet zit je in de poepluiers...
Waarom je gestopt bent is alleen aan jou en niemand anders...ik kan het me goed voorstellen dat na 2 dode paarden en het "ongeluk" met je oog gestopt bent..je schreef al ieder vuiltje kan een infectie worden...beter stoppen met rijden en maar 40% zicht overhouden dan toch doorgaan met alle risico's van dien...wie weet wat de toekomst je brengt en zien we je ooit weer op een paard. nogmaals ook voor Frans geniet van de komende maanden..nu nog nachtrust...geen luiers....onregelmatige voedingstijden.....

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:30

verbazingwekkend dat je voor 10.000 euro iemands carriere om zeep kan helpen.
Hoe dan ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Hopelijk wordt het een goede met niet te veel misselijkheid enz.
Dat je toch je leven weer op de rails hebt na een dubbele hernia en zo'n traumatische ervaring vind ik juist wel een teken van doorzettingsvermogen. Doorgaan en genieten van je leven, je relatie en als bekroning een kindje, goed gedaan hoor!
Ga zo door Carpe Diem Knipoog

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:31

Hey Daan,
Nogmaals proficiat!!
Moeilijke beslissing om na al die hoogte en dieptepunten in de sport er een punt achter te zetten.
Maar wat voor een reden het ook is (en bij jou zijn het heel veel redenen want je hebt heel wat tegenslagen gehad) het is toch jouw keuze??
Waar maken mensen zich druk om....
Je hebt nu wel wat belangrijkers aan je hoofd dan dit!!
Veel geluk samen!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:28

manie schreef:
Ik oordeel nergens over.
Het bevreemd me hooguit.
Mirjam Amsing ziet nog veel minder en die rijdt ook super.
Dus ik blijf erbij, waar een wil is, is een weg.
Maar wanneer je alles in het leven zo ongeveer in je schoot geworpen krijgt, dan valt het vast niet mee door te zetten bij een flinke tegenslag...
Mijn mening.

@ Manie omdat ze deze uitleg in haar pb niet kon openen.

Denk dat twee dooie paarden in een half jaar tijd, een aan kanker de ander onverwacht door hartaanval (Dec 2002 & April 2003), dubbele hernia met operatie (Jan 2005) daarna revalideren maar er toch twee versleten tussen wervelschijven aan over houden en minder spierkracht in het rechterbeen, mes steek in het oog (Dec 2007) met alle gevolgen van dien behoorlijke tegenslagen zijn, om over alle kleine tegenslagen maar niet te spreken. Het doet me dan ook oprecht verbazen als deze uitspraken worden gedaan, paardrijden was mijn lust en mijn leven!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:34

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties Knipoog

Ik heb een nieuwe passie en een nieuw doel in me leven maar op de eerste plaats staat nu eerst me zwangerschap!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:39

Hehehehehe, ga je ook een plaatje opnemen met Frans Daan? Knipoog

Liezel1

DaniellevA schreef:
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties Knipoog

Ik heb een nieuwe passie en een nieuw doel in me leven maar op de eerste plaats staat nu eerst me zwangerschap!

wil je ons niet stiekem vertellen wat dat is?
naast je kindje natuurlijk...

Netje

Het is je van harte gegund Haha! Haha! !!! Geniet er maar lekker van hoor (en hou ons maar een beetje op de hoogte; we zijn wel nieuwsgierig naar de volgende generatie toptalent; of het nou paardrijden of zang is... Haha! ).

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:41

Ik moet eigenlijk vreselijk lachen om mijn eigen grapje Bloos

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:58

Ik had het grote nieuws pas gelezen op de site. Ging even spieken hoe het met je was en toen las ik heel ander nieuws Lachen

Van harte gefeliciteerd! Oma en Frans natuurlijk ook gefeliciteerd!

Heb een paar keer les gehad van je, ook bij Taams. Vond het erg leuk en leerzaam, en erg jammer dat je daar toen weg ging en alleen nog in Brakel les gaf. (was voor mij een beetje te ver).

Ook heel leuk om te horen dat je een nieuwe passie heb gevonden, het lijkt me heel erg moeilijk om je eerste grote passie kwijt te raken. Maar geweldig dat je weer iets nieuws gevonden heb waar je je creativiteit kan uiten.

Ik zou niet weten waarom jij je zou moeten verdedigen tegen kortzichtige mensen die niet eens het hele verhaal weten hoop dat je je er niet al te druk om maakt. Het zeg meer over hun dan over jou.

Heel veel geluk gewenst met je aankomende gezinnetje. Dat je maar een prettige zwangerschap mag hebben en veel plezier met je nieuwe passie!

Groetjes,
Angelique (beverwijk)