Ik kan het me van beide kanten wel voorstellen, maar toch denk ik dat interne conflicten misschien ook een rol hebben gespeeld. Dan nog vind ik dat ze er eerder mee had moeten komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneve schreef:Ben blij dat Aimee hier wat tegengas gegeven heeft, op de eerste pagina vind iedereen Iklé hier zo perfect dat ze voor haar paard kiest. Ik vind het onbegrijpelijk zo'n beslissing, om redenen hierboven door Aimee genoemd. De olympische spelen dat is je doel als topsporter (is zelfs de definitie voor een topsporter). Laat Iklé lekker in haar achtertuintje blijven rijden als haar paard niet geschikt is voor de topsport (want daar komt het op neer als hij niet kan reizen per vliegtuig/presteren onder bepaalde moeilijke klimatologische omstandigheden). Ze verpest het nu wel voor het hele team en dat had niet gehoeven als ze gewoon 4 jaar geleden al duidelijk was geweest over haar (gebrek aan) ambitie.
anneve schreef:Bij mij was hij al lang weg. Ik zou hem nog niet voor niks willen als hij niet kan reizen. Dat is nl. veel belangrijker dan een super piaffe en passage hebben: waar moet je die laten zien als je nergens naar toe kan? In je achtertuin? Blijf dan daar, geniet en verpest het niet voor de rest.
Citaat:NOC*NSF hanteert de volgende definitie voor topsporter :
‘Een sportman- of vrouw die in interlandwedstrijden Nederland mag vertegenwoordigen in een gekwalificeerde tak van sport en individueel of met zijn of haar team presteert op het niveau van finales of eindrondes van Europese kampioenschappen, wereldkampioenschappen, Olympische Spelen of met deze kampioenschappen of spelen vergelijkbare toernooien, dan wel zijn of haar leeftijd, talent en inzet in aanmerking nemend, is staat is dat niveau binnen afzienbare tijd te halen’.
DresslOver schreef:Cayenne schreef:Een beetje laag om nu over te gaan tot persoonlijke aanvallen Dressl0ver
Laten we het vooral gezellig houden
ík ga over tot persoonlijke aanvallen? Nee hoorzij zegt tegen mij dat ik het stukje in haar profiel door moet lezen, dat heb ik gedaan. Nu vraag ik me alleen af of ze het zelf heeft gelezen. Is volgens mij toch een eerlijke vraag
Aimee schreef:[! Dat gebeurt je in Hong Kong niet
Pipo schreef:Dat gebeurd je in Hongkong nog veel meer. Toevallig had ik net met collegas erover die meerdere keren naar hongkong zijn geweest en die vertelden nog hoe erg de smog en viezigheid daar is.
anneve schreef:haha ik had het over extrapolatie, zoek dat woord maar even op.