Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quintusgl schreef:bedoel je dit nou tegen mij??
want als dat zo is heb je mij erg verkeerd begrepen.
ElCamino schreef:Whahaa..... nou dat deel bij de bosberg is inmiddels aardig rustig geworden sinds de parkeerplaats dicht is en de politie af en toe rondrijdt op paarden....
Anne200 schreef:Ik werk bij de politie, en ben hier bij geweest.
We zijn met 8 collegas nog aan het zoeken geweest naar de hond.
Het is VERMOEDELIJK een hond die 3 weken geleden is weggelopen terwijl hij ergens daar in de buurt op bezoek was.
waarschijnlijk is hij in die 3 weken wat verwilderd door gebrek aan eten enz. en heeft hij daarom aangevallen..
Daarbij ging het waarschijnlijk ook om een hond die al wat schuw en verwilderd was...
NOgmaals het is niet zker dat het om die hond gaat maar waarschijnlijk wel......
Dus het betrof waarschijnlijk geen laksheid van de eigenaar...
kyrkelover schreef:Pebbles9 schreef:Ja dat bedoel ik toch ook??
Luisterd je hond NIET goed, dan loop je met je hond aan de riem en niet los.
nou dat vind ik dus ook ik was een tijdje terug met een een paardje het bos in.
HEt was die dag erg druk ik weet niet waarom maar er was iets te doen in de buurt geloof ik.
Nou ik zie die mensen met die hond ik rem netjes af en hun pakken hun honden beet nou niks aan de hand dacht ik. Nou uit respect nog even blijven stappen want ja als je gelijk wegdraaft kan de hond er nog achteraan gaan. Nou ik ben de hoek om zie ik zo'n grote hond keihard op me afkomen en blaffen en doen. Begint in de tsaart te bijten en zo. Ik hoorde die eigenaren al roepen en zo maar die hond luisterde gewoon niet. Dus ik ben gaan draven ik dacht van misschien gaat hij dan terug naar het baasje maar de hond werd nog agressiever. Dus ben ik gaan galloperen want ik dacht dat houdt die hond niet bij nou jammer dus. Op een gegeven moment kwam ik een paar mensen tegen en daar is hij toen denk ik bijgebleven. Ondertussen waren we al zeker een km als het niet langer was van de eigenaren af. Ik had toen gewoon echt geluk dat die van mij honden gewend is er lopen er namelijk 3. Maar zelfs hij vond het op het eind niet meer zo leuk en werd een beetje schigtich naar de hond.
Janine_L schreef:Ik ben zondag naar de hoorneboegse hei geweest (ingang bij de kamphorst, waar het monumentje van Yvonne is) en heb geen papier gezien op het hek?
Maar begrijp ik nou dat die hond dan in het stuk bos loopt dat over de eerste spoorbrug is en voor de snelwegbrug is?
Of in het stuk bos over allebei de bruggen?
Edit: ik zie dat het artikel 8 januari geplaatst is dus het papier zal wel na mijn rit van afgelopen zondag zijn opgehangen
ElCamino schreef:Wieweet is het ook wel weg hoor.... weggeregend misschien....
Dat papier hing er echt veel eerder....nu ik erover nadenk
ik denk nu opeens:
Op die foto stond een husky-achtig beest.....
ik stond van de kerst tot 1 januari op de Kamphorst en heb de hele week buiten gereden....
Klinkt l*llig maar zou misschien de eigenaar zijn hond hier verloren zijn., dier is misschien in de Lage Vuursche beland...en n.a.v. alle ellende heeft de eigenaar het papier weggehaald????
Of is dat erg ver gezocht??