Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaskiaKur schreef:Nou als ik in de dezelfde positie zat als hun dat zou ik niet 'gewoon' even die €20.000 overmaken omdat dan de problemen zijn opgelost. Alsjeblieft zeg!
daniella74 schreef:SaskiaKur schreef:Nou als ik in de dezelfde positie zat als hun dat zou ik niet 'gewoon' even die €20.000 overmaken omdat dan de problemen zijn opgelost. Alsjeblieft zeg!
De verkopende partij ziet zich geconfronteerd met een kopende partij die een rechtzaak begint die wel zijn geld terug wil en niet de pony terug wil geven. Dus Coby wordt hier gewoon in getrokken tegen haar wil. En wat de beschadiging betreft, nu is ze voor sommige mensen en een dieronvriendelijke trainer en een onbetrouwbare paardenhandelaar.
daniella74 schreef:@Saskia, ik bedoel daarmee dat in een paar maanden tijd zij 2 maal het onderwerp is van een schandaal en dat deze hele toestand haar nu ook nog eens neer zet als een louche handelaarster. Het PP incident had haar al een naam bezorgt van gemeen/dieronvriendelijk dus dit incident versterkt alleen maar voor sommige mensen dat ze "dubieus" is.
Born2BCrazy schreef:Staat zeker niks op Coby haar site?
Ben wel benieuwd naar haar kant van het verhaal nl.
Insider schreef:Born2BCrazy schreef:Staat zeker niks op Coby haar site?
Ben wel benieuwd naar haar kant van het verhaal nl.
Coby is professioneel genoeg om haar klanten niet via de publiciteit af te rekenen.
Ze zal hooguit de persberichten op haar site plaatsen zoals je die hier leest.
liesie_utah schreef:Ze willen dat bedrag niet omdat de pony niet terug de sport in mag
Rivano schreef:liesie_utah schreef:Ze willen dat bedrag niet omdat de pony niet terug de sport in mag
Niet terug de sport in mag?
Waarom niet?
Born2BCrazy schreef:Even het topic doorlezen![]()
Sowieso even de begin post, en mijn link op de 2e pagina.. Dan weet je even wat meer.
Fitzroy schreef:Op zich kan ik me voorstellen dat ze de pony niet terug willen zien bij DVB.
Maar ik denk dat ze daarvoor wel wat water bij de wijn zullen moeten doen in de vorm van geld.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze de pony niet bij een andere trainer zetten, hem door iemand anders laten rijden en hem dan verkopen. Beest mankeert nu toch niets meer of zie ik iets over het hoofd?
valiantS schreef:Daarom ga je dus naar een profhandelaar omdat zij wel kunnen oordelen of de pony
bij de aankomende ruiter past .
Verkoper is verplicht zich daarin te verdiepen , dus als de pony te veel mans is voor de ruiter
dan is dat een inschattingsfout van de verkoper.
Dan heeft de koper het recht de koop te ontbinden
De koper heeft de plicht de pony te keuren voor aankoop mits dat ddor verkoper
nog niet gedaan is.
Vind het alleen niet terecht dat Tara hier zo onderuit gehaald wordt en alle vooroordelen
kloppen dus van geen kant!!
Kafue schreef:Trouwens 20000 euro voor een goede pony valt nogal me met geld