freack schreef:
sorry niet gezien, meteen even kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
freack schreef:
Ik vind de nieuwe muziek idd nog mooier dan die van Imke. Vorige Anky kur vond ik eigenlijk oersaai! Dit is veel spannender en lijkt wel alsof Salinero er helemaal op danst. Bij passage kreeg ik gewoon kippevel met die tonen.
Wibi en Anky rules!!!!!! Uitgestrekte draf heb ik nu al honderd keer gezien, het past zo supergoed bij salinero. Kan niet wachten op jumping amsterdam en dan eindelijk de hele kur.. YESSS!!
CoriienRN schreef:Ze doet het heel vaak, het is een soort 'handelsmerk' van haar, om te laten zien dat ze het paard ook met 1 hand voor elkaar heeft. En nee ze krijgt er als het goed is niet meer punten voor.
en dan moet ze ook nog meedoen.. 
Martine_R schreef:Als ik eerlijk ben vond ik hem ook tegenvallen![]()
De muziek was mooi, maar werd op een gegeven moment saai![]()
De galopwissels ook, daar werd bij de kur van Imke bijvoorbeeld echt iets met de muziek gedaan.![]()
Nee, geef mij die kur van Imke maar
! Echt hele vette muziek.. Ik snap niet dat iemand hier aan moet wennen. Ik had gelijk kippenvel bij passage, heb nog nooit zo'n mooie uitgestrekte draf gehoord!!
De galopwissels zijn heerlijk subtiel en sterk tegelijk. Het leek wel alsof je mee zweefde door de muziek.
Wat wil een mens nou nog meer!? Anky en Wibi is gouden combi... Het is een droom om deze 2 toppers samen te zien werken. Vond vorige kur(en) van Anky eigenlijkhelemaal niks, btje goedkoop bewerkte koekblik muziek, en niet origineel. Imke is ook te licht vergeleken met dit nieuwe nummer. Zelfs met rij foutjes vind ik dit al de allermooiste kur OOIT!!! Ik kan niet w88 om de gehele kur in het echt te zien.. Ben nu ook een beetje Wibi-fan geworden, wie doet nu zoiets voor onze sport op dit niveau.. IK vind het een groot applaus waard!