Kür Anky woensdag bij NOS Sportjournaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Kür Anky woensdag bij NOS Sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:24

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:52

Bekeken!! Er zaten stukken in waarvan ik kippenvel kreeg.
Paar flinke haperingen, maar vond het wel oke gaan. Kan alleen nog maar beter worden.

Hou wel van deze muziek ook!

Mooi! apart!

sukidayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:20

die contra bas tijdens gallopwissels !! wat mooiiii !!! krijgt er echt
kippevel van !!

Charlotje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:59

Ik heb vanavond de nieuwe kur van Anky, Salinero en Wibi gezien!! Wat een geweldig mooie kur! Ontzettend bijzonder, en prachtig passend bij de lijnen,Salinero en Anky. Wat een onzettend knappe meester prestatie van Wibi! Bravooo!!! 2 thumbs up! Ik ben er he-le-maal weg van, en hij is zelfs nog VEEL mooier dan de kur van Imke.. Wat een genot voor oog en oor.. in 1 woord: PERFECT! de muziek is niet alleen het prachtige muzikale evenbeeld van Salinero maar ook nog eens zo ontzettend spannend, meeslepend en ontroerend!! Ik ben er helemaal ondersteboven van, en heb nu nog steeds kippenvel als ik aan de kur denk... WAUWWWWWWW!!! ik kan nu al niet wachten op Jumping Amsterdam om dan weer te kunnen genieten van deze muzikale piek in de dressuur historie.. Geweldig!!

annabelle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 08:51

Ja, moest bijna huilen zo mooi!!! Bloos Ik vind de nieuwe muziek idd nog mooier dan die van Imke. Vorige Anky kur vond ik eigenlijk oersaai! Dit is veel spannender en lijkt wel alsof Salinero er helemaal op danst. Bij passage kreeg ik gewoon kippevel met die tonen. Ach gut Go jij! Go jij! Wibi en Anky rules!!!!!! Uitgestrekte draf heb ik nu al honderd keer gezien, het past zo supergoed bij salinero. Kan niet wachten op jumping amsterdam en dan eindelijk de hele kur.. YESSS!! Pling

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 09:47

Zal ik de eerste zijn die het niet geweldig vond?

TV geeft natuurlijk geen goed beeld, maar ik moet zeggen dat het op mij geen wereld indruk heeft gemaakt. Ik vond hem niet per se beter dan de kur van Imke en ik vond het er op tv ook niet echt uitzien als een 83% kur! Vooral de haperingen en onregelmatigheden in de pipa die we van Salinero niet gewend zijn en de nog wat mindere overgangen (logisch natuurlijk) maakte dat ik haar wel wat lager had ingeschat.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 10:07

Ik vond de kur eerlijk gezegd tegen vallen, teveel foutjes en de overgangen waren een beetje matig. NOS had de muziek voor het mooie ook te zacht staan. En Salinero stond niet eens stil bij het halthouden. Ik vond de kur echt niet goed genoeg voor 83% Maar misschien gaat het straks op de JA beter en is de "magie" er iets meer. Ik had nu wel meer verwacht.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:48

Als ik eerlijk ben vond ik hem ook tegenvallen Bloos
De muziek was mooi, maar werd op een gegeven moment saai Scheve mond
De galopwissels ook, daar werd bij de kur van Imke bijvoorbeeld echt iets met de muziek gedaan. Nagelbijten / Gniffelen
Nee, geef mij die kur van Imke maar Bloos

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:53

CoriienRN schreef:
Ze doet het heel vaak, het is een soort 'handelsmerk' van haar, om te laten zien dat ze het paard ook met 1 hand voor elkaar heeft. En nee ze krijgt er als het goed is niet meer punten voor.

oke, is me dan niet eerder opgevallen..maar ja, zo vaak is er ook geen dressuur op tv Knipoog en dan moet ze ook nog meedoen..

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:29

Filmpje is er afgehaald !!

Via die url krijg je nu een filmpje over een voetballer Verdrietig

Vond de kür overigens ook niet mooier als die van Imke...

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:33

Martine_R schreef:
Als ik eerlijk ben vond ik hem ook tegenvallen Bloos
De muziek was mooi, maar werd op een gegeven moment saai Scheve mond
De galopwissels ook, daar werd bij de kur van Imke bijvoorbeeld echt iets met de muziek gedaan. Nagelbijten / Gniffelen
Nee, geef mij die kur van Imke maar Bloos

Idd ben het met je eens.

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:36

Charlotje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:56

De nieuwe kur vind ik echt zoooooooo super cool Cool ! Echt hele vette muziek.. Ik snap niet dat iemand hier aan moet wennen. Ik had gelijk kippenvel bij passage, heb nog nooit zo'n mooie uitgestrekte draf gehoord!! Pling De galopwissels zijn heerlijk subtiel en sterk tegelijk. Het leek wel alsof je mee zweefde door de muziek. Schijnheilig Vingers aflikken Wat wil een mens nou nog meer!? Anky en Wibi is gouden combi... Het is een droom om deze 2 toppers samen te zien werken. Vond vorige kur(en) van Anky eigenlijkhelemaal niks, btje goedkoop bewerkte koekblik muziek, en niet origineel. Imke is ook te licht vergeleken met dit nieuwe nummer. Zelfs met rij foutjes vind ik dit al de allermooiste kur OOIT!!! Ik kan niet w88 om de gehele kur in het echt te zien.. Ben nu ook een beetje Wibi-fan geworden, wie doet nu zoiets voor onze sport op dit niveau.. IK vind het een groot applaus waard! Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:08

ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. zal wel komen omdat ze nog moeten 'finetunen', want de muziek klopte nu heel vaak niet.
de kur van imke en sunrise staat voor mij bovenaan!

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:00

de kuur van Imke vind ik ook leuker, vlotter, maar het is niet te vergelijken. Echt niet!
Ben heel benieuwd of Anky de eerstvolgende keer dat ze de kuur rijdt daar ook beter voor heeft kunnen oefenen, eigenlijk waren ze er nog niet helemaal klaar voor.

Ben het met charlotje eens dat Wibi heel veel gevoel heeft gehad , zijn muzikale grenzen zijn zeer groot, net als zijn enthousiasme, echt Wibi, die gaat ergens helemaal in op!
Over the top, hij was er ook gewoon bij in
Londen. Super!

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:10

Vind de kur van anky wel leuk.
Ben alleen wel heel benieuwd naar die van Imke.
Dus als iemand daarvan de link heeft, graag:P

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:15