Ik ben zelf ook 5x getrapt door een paard. En het is echt geen pretje hoor.
Kheb echt medelijde met die ouders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
empyree schreef:In en in triest maar helaas zit een ongeluk in een klein hoekje........
Jethafa schreef:Ooit eens een instructrice gehoord die haar dochtertje stond een keer langs de bakrand te kijken naar een paard wat ze reed en op een of andere manier liep ze de bak in terwijl dat paard er net aan kwam. Kindje was toen 2, is nu voor haar leven gehandicapt, ze kon helemaal niets meer (lopen, praten).
En jonge hengsten (merries ook), die spelen met elkaar! Een jong ezelhengstje wat ik ooit aan de hand heb beleerd deed dit met kleine schapen. Hij pakte ze aan hun wol en rende er de wei mee rond! Als dit gebeurd met een kind is het inderdaad vaak met zo'n afloop. Volgens mij is dit gewoon speelsheid, maar ik denk niet dat het paard hiermee weg komt. Zou hij afgemaakt worden (net als bij honden zeg maar..)?
patjelisa schreef:Ayisha (mijn zusje) is ook niet veel in de buurt geweest van paarden voordat ze kon begrijpen wat paarden kunnen doen omdat mijn moeder ooit van iemand heb geleerd dat kleine kinderen een geur bij hun hebben die ze niet prettig vinden!
Ik merk bij mijn paard altijd dat ze voorzichtiger word als er kleine kinderen, honden of katten in de buurt komen maar toch ondanks dat mijn paard nog nooit gebeten, geschopt of wat dan ook heeft gedaan blijf ik als mijn zusje er is paard elke sec. in de gaten houden!
Vanessa schreef:empyree schreef:In en in triest maar helaas zit een ongeluk in een klein hoekje........
En laten we het in godsnaam daarop houden ipv de moeder de schuld te geven zonder exact te weten wat er is gebeurd!