Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik denk dat de DA's geld door hun neus geboord zien worden....
Veel mensen gaan eerst naar een DA en als die niks kan gaan ze verder kijken. En dan lukt het een homeophaat of osteopaat oid ineens wel om een dier op te lappen....
En dan moet je idd zulke wanhoopspogingen doen...sneu...erg sneu
Ipv dat ze samen gaan werken.
Dát komt pas de dieren ten goede
runningkawa schreef:als het aan de da lag was Kawa toch al lang geleden broodje worst geweest...
En toen ik vertelde dat het nu goed ging waren er toch geen oren naar....
En ja ik bel sindsdien de DA nog wel, maar laat die toch niet weet ik het vaak aan rommelen...want dat gebeurd ook. Dan ga ik voortaan verder kijken.... Dus dat is toch minder werk voor de DA. En zo ken ik een heleboel mensen meer
Maar Arno, hoe zit dat dan met al die zelf bekappers...ook dat maar aan banden gaan leggen?
Daar zit ook vast meuk tussen die het kapot maken voor diegene die het wel kunnen
runningkawa schreef:als het aan de da lag was Kawa toch al lang geleden broodje worst geweest...
En toen ik vertelde dat het nu goed ging waren er toch geen oren naar....
En ja ik bel sindsdien de DA nog wel, maar laat die toch niet weet ik het vaak aan rommelen...want dat gebeurd ook. Dan ga ik voortaan verder kijken.... Dus dat is toch minder werk voor de DA. En zo ken ik een heleboel mensen meer
Maar Arno, hoe zit dat dan met al die zelf bekappers...ook dat maar aan banden gaan leggen?
Daar zit ook vast meuk tussen die het kapot maken voor diegene die het wel kunnen
Citaat:Of Kawa in de worst verdwijnt daar ben je als eigenaar gelukkig nog altijd zelf bij.
En ligt er maar net aan hoe een DA er tegenaan kijkt.
Voor veel mensen is het ook zo dat ze een paard hebben voor te rijden, danwel recreatief danwel voor de sport.
En die hebben vaak de financiele middelen niet om er een paard als Kawa "naast" te kunnen houden.
Die mensen hebben dus de keus, paard houden en niet meer kunnen rijden of paard in laten slapen en een nieuw paard aanschaffen waar ze wel op kunnen rijden.
Deze keuze hoef jij gelukkig niet te maken en al zou je 'm wel moeten maken dan ging Kawa nog niet weg
fojoe schreef:ik ook, maar hoe ga je dat na?
zijn er ergens lijsten te vinden van wie welk diploma heeft?
vragen of ze hun papiertje willen tonen?
cids schreef:Onze pony had ook een verschoven rugwervel, vastzittende spieren. Na een consult bij een osteopaat ging het in ieder geval een stuk beter. [...] Maar dit was dan ook wel een osteopaat met een medische achtergrond.
Arabesk schreef:Een dierenarts die alternatieve geneeswijzen erbij gaat doen, ok daar kan ik nog mee leven.
Minder heb ik op met de mensen die de opleiding Silverlinde hebben gedaan bijvoorbeeld. Dat is geen rijkserkende opleiding en garandeert helemaal niets.
Het gaat helemaal de verkeerde kant op als hier niet wat aan gedaan wordt.
- Mensen die eerder een reader raadplegen dan een veearts
- Readers die wel andermans paarden lezen, maar hun eigen paarden hebben gezondheidsproblemen etc etc
- Alternatieve genezers die met een wichelroede een paard doormeten en op basis daarvan medicijnen voorschrijven