hilden1971 schreef:Myukii schreef:Nee hoor, niet afgestudeerd als dierenfluisteraar, maar heb me erg verdiept in paardengedrag, en heb nog nooit ergens gelezen dat er paarden zijn die graag privacy willen![]()
En gezien hoe paarden zijn en normaal gesproken horen te leven, zullen die paarden ook niet voorkomen
Gezien je leeftijd(16?) lijk je me ook niet wijzer. Mensen met 4 decennia ervaring worden de les gelezen door iemand die al blij is als ze een verzorgpaard heeft. Kom op meissie ga lekker winkelen dan ga ik weer tussen de honderdzestig paarden hier op stal kijken.
Nou, veel plezier met je honderzestig paarden hoor! Je komt me enigzins braggerig over, en dat is al een grote reden voor mij om jou niet serieus te nemen. En nee, leeftijd heeft daar dus niks mee te maken, als je 80 zou zijn en opmerkingen maken als 'Paarden hebben privacy nodig', zou ik het nog niet geloven.
Ook niet als je 160 paarden op stal hebt staan, al vind ik het erg leuk voor je. Ben inderdaad erg blij met mijn verzorgpaardjes ja, heeft dat iets met mijn kennis te maken?
Blah, wat speel jij op de man zeg!