lovelucky schreef:Wat ontzettend leuk dat ze op zo'n jonge leeftijd al zo lekker met die pony's aan de slag kan. Van iedere pony weer iets nieuws leren, want ze zijn niet allemaal hetzelfde, en als ze dadelijk bij de paarden rijdt, dan zal ze op veel meer dingen voorbereidt zijn. Waarom 4 en geen 2? Waarom 4 en geen 6? Tsja goede vraag, maargoed, hoe meer pony's om van te leren, hoe beter de amazone wordt. Zodat als ze later een jong paard gaat beleren en opleiden, het (bijna) allemaal zo goed (mogelijk) zal doen, omdat ze van die 4 pony's al heel veel heeft geleerd.....
En al die mensen die zo ontzettend aardig reageren. Ik begrijp jullie wel, dondersgoed, het gemiddelde kind zou hier arrogant en verwend van worden, maar misschien is Maria een uitzondering?? Nog niet aan gedacht, ga dat maar eens doen. En ook de volwassenen die hier zo ontzettend "vriendelijk" reageren (o.a. amondi) Het betreffende meisje is 13, er praten hier vrienden van haar mee, van diezelfde leeftijd (Marillion) die nu dus hun vriendin moeten gaan verdedigen tegen een vrouw van 48...... Hoe zou u het vinden als uw dochter van 13 (jaja, die van u is 21 maar stel....) dit zou lezen. Zou u al die mensen die zo grof reageren niet het liefst met hun hoofd door de computer heensleuren om ze te laten zien hoe een dertienjarige overstuur achter haar beeldscherm zet. (want stel dat Maria dit per ongelijk wel zal lezen..... geruchten gaan namelijk snel in het paardenwereldje en als je hoort dat er over jou een hele discussie op het internet staat, dan wil je dat natuurlijk wel even zien....)
Deze reactie? Op de vrouw gespeeld? Die bedoel je?
Te laag bij de grond om serieus te nemen!
Ik dacht er zelfs over om hem door te geven aan de moddies, wegens persoonlijke aanval!
Ik heb namelijk NERGENS maria van den dungen uitgemaakt voor arrogant kreng, integendeel!
Ik praat over de situatie, jij speelt op de vrouw!
Jij zit fout!