ze organiseren dat tog nou je kan moeilijk amerigo een poepzak onder hangen, alles word later wel opgeruimt.
tegenwoordig maken sommige mensen van de kleine dingen echt zo een probleem alleen om even in beeld te komen.
Zieligg !!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxx schreef:Mensen mensen mensen, toe nou toch!!! Die meneer Elfferich wil ook graag een keer met zijn naam in de krant. Gun die man zijn minute of fame nou toch!!!
Rinske schreef:Bravo! D66 houdt zich eindelijk met belangrijke zaken bezig!!!![]()
Axel_Clauw schreef:
Vond hem wel toepasselijk
cissy schreef:hehehe, laten we het eens omdraaien, ik geef nl die kerel helemaal gelijk met zn opmerking!!
er is nl een opruimverorderning en een poepzakkendraagplicht binnen dat durp van toepassing. Als ik in dat durp zou wonen en wél met zo'n poepzak rond zou moeten lopen die schaarse keren dat ik door dat durp moet wandelen dan zou ik ook eisen dat Amerigo met zo'n onmogelijke vervelende poepzak zou moeten rondlopen. Waarom mijn paard wel en die van de Sint niet???? is dat paard beter??
dus hij heeft groot gelijk dat ie er over valt want kennelijk komt hij op voor de belangen van alle ruiters in dat durp want die moeten wel met die zak over straat.
just my two cents
wsundayl schreef:Ik ga mee met cissy.
Als inderdaad de regel is dat alle ruiters een poepzak bij zich moeten hebben is het raar dat Amerigo dat niet hoeft. Tuurlijk staat het raar en inderdaad Sinterklaas is ook maar eenmaal per jaar, maar al die ruiters die misschien ook niet dagelijks door dat dorp rijden moeten ook zo'n zak gebruiken.
Hoe zouden jullie het vinden als je in dat dorp woont, en je verplicht bent om zo"n dure zak aan te schaffen terwijl de Sint dat niet hoeft omdat het de Sint is.
Het had juist een mooie gelegenheid geweest om die zak te promoten.