Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneve schreef:Nanogrammen/kg, je bent begonnen met mg/kg, dan een factor miljoen minder!!! En dat vind je dus, JA. Begrijp je nu waarom die nultolerantie zo idioot is. Elk paard drinkt water, dus elk paard heeft prozac en aspiriene in zijn lijf, net als wij.
bambam99 schreef:Aken2006 schreef:Vandaar dat Alan Waldman sindsdien ook niet meer rijdt....??? Dat zegt hij in de krant. Als je iets heel graag wilt (misschien was dat voor hem starten in Lanaken?) zet je soms dingen op zij ook al komt dat de gezondheid niet ten goede. Ik kan het zelf weten. Had eens een botscheur in mijn kuitbeen opgelopen, verrekte van de pijn maar reed twee weken later toch mijn selectiewedstrijd (dressuur) die ik per se wilde rijden. Het was een verschrikking, maar de eerste prijs maakte een hoop goed. Kan voor Waldman toch ook zijn opgegaan?
Wie Waldman kent weet dat hij een ongelooflijke bikkel is en inderdaad alles opzij zet om te kunnen starten; ook zijn hernia's. Sommige mensen zijn in staat om boven zichzelf uit te stijgen... zouden meer mensen na moeten streven ipv meteen te oordelen.
Wie over een ander oordeelt, oordeelt over zichzelf.
runningkawa schreef:*proest*![]()
Dat zou een stunt zijn