Paard met trailer en al te water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DenisSjje

Re: Paard met trailer en al te water

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 07:57

Jeetje!Ik heb het filmpje gezien!Gelukkig is alles goed afgelopen!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:26

Carolien007 schreef:
Op les heb ik ook geleerd om bij het wegrijden even te remmen, als hij dus niet goed vastzit schijnt dat een moment te zijn dat hij waarschijnlijk losschiet.

Hier ben ik ook altijd zo bang voor als we langs het kanaal moeten rijden, dat is gelukkig ook maar heel weinig. Gelukkig is de schade meegevallen. Wat zullen die mensen en het dier geschrokken zijn.

ja, zo doen ze het hier ook altijd....aankoppelen, eeeven stuk vooruit rijden en flink hard remmen. Kijken of het goed vast zit.

Griezelig hoor!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:40

Zo, dat is goed afgelopen! Hoe is die pony uit de trailer gekomen zeg?

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 10:00

Gitta1977 schreef:
De brandweer was (zoals gewoonlijk) weer eens verkeerd gereden en stond aan de verkeerde kant van het water vast. Het is toch ook heel moeilijk, een dorp met 5 straten...

dat kan natuurlijk ook aan de melding liggen als die niet nauwkeurig is en precies aan welke kant van het kanaal dan kan de brandweer er ook niets aan doen en dan moeten ze inderdaad een stuk omrijden om wel ter plaatse te kunnen komen
in paniek zijn mensen niet erg duidelijk in het algemeen

gelukkig is het zoals het nu lijkt goed afgelopen paardje zal het wel koud gehad hebben

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:01

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 17:05

Ik ken de mensen waarvan deze pony en trailer is, jammer dat dit hen moet overkomen..

Gelukkig heeft de pony een erg sterk karakter waardoor die hier zich ook goed door heen geslagen zal hebben.

Ik wens ze veel succes Lachen

boroughlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:54

Ik ken die pony ook! Heb een week bij hun ingezeten met ponykamp! Egt leuke pony! Gelukkig is alles weer goed! Schrok wel even toen ik het zag! Bloos

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:44

brrrr paard is er gelukig uit, arm paardje moet er niet aan denken zeg pffff

boroughlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:47

Het meisje waarvan die is is vast ook heel erg geschrokken! Dat meisje is nog maar 11 ofsow..

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 23:37

ach wat zielig ik hoop dat zij het een beetje van haar af hebt kunnen praten is niet niks zeg
pffff hoe is het verder met paard en meisje ?

gandalf7berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:27

Hallo lieve paardenliefhebbers.
Bedankt voor al jullie reakties.Ik ben de eigenaar van de pony die te water is geraakt gisteren in Kiel-Windeweer en om al jullie vooroordelen weg te nemen..............we zijn ontzettend geschrokken en hopen en wensen niemand van jullie dit ooit te moeten meemaken en te mogen ervaren.
De pony maakt het uitstekend (naar omstandigheden )en heeft zichzelf in leven kunnen houden doordat hij zijn linkervoorbeen over de voorste stang in de trailer heeft gekregen en daarop had hij zijn hoofd liggen en de trailer stroomde langzaam vol met water en hij bleef met zijn hoofd boven en was kalm en vol vertrouwen dat hij zou worden gered.En doordat ik zelf in het water ben gegaan en met mij nog een overbuurvrouw hebben we de touwen samen met vele anderen stabiel in het water kunnen houden totdat de brandweermensen kwamen.Doordat vele mensen 112 hadden gebeld vanaf hun eigen adres,bleek later,reed de brandweer zowel aan de ene kant van het kanaal als aan de ander kant,dus geen verkeerd woord over de brandweer,dat heeft puur te maken met de meldingen die mensen vanuit hun positivie initiatieven hebben genomen,dus oordeel niet te snel,als de brandweer niet was gekomen was de ramp niet te overzien geweest.
Ook heb ik de trailer wel vele malen gecontroleerd en is het een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren,ook al oordelen anderen sneller dan wie dan ook,mijn overtuiging is geweest dat de trailer goed was aangekoppeld en is het of een vreselijke fout geweest of een technisch mankement..........................en als je trailer in een haakse hoek staat kan het zijn dat die niet op de rem gaat omdat hij haaks staat.
Lieve mensen de pony heeft wonden aan zijn been en is geschrokken maar was niet echt in shock,alleen als je ervan uit gaat dat hij nooit weer in de trailer komt en durft zal hij er ook niet in komen dus een beetje positiever met zijn allen hij gaat de trailer weer gewoon in als ik er in ieder geval maar vertrouwen in heb waar moet hij anders op steunen???????Vandaag heb ik hem weer aan de schoongemaakte trailer laten snuffelen en zijn voerbak in het deurtje van de trailer gezet waaruit hij zonder toestanden te maken heeft gegeten.Hij krijgt een kuur om te voorkomen dat er bacterieen bij de wonden komen en verder veel liefde en geduld van ons en we hopen met hem nog veel; plezier te hebben.
tot horens groeten van Janne en met mijn dochter die er bij was en waarvan de pony is gaat het ook goed.

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:33

jeetje..wat een geweldig pony hebben jullie dan.
Echt super..

sabinejoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 01:23

Fijne uitleg Janne, slim dat je het even uitlegd aan iedereen met vooroordelen.
Super dat Noan jullie zo vertrouwd, dat zegt genoeg over jullie zelf! Lachen
Sterkte en veel rust toegewenst!!
Liefs Sabine

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 08:46

Idd goed van je om het uit te leggen, voordat er wederom 20 pagina's vol staan met kritiek.
Sterkte met alles, en zoals ik je hoor gaat jullie pony over een tijdje weer rustig de trailer op Knipoog

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 09:42

sabinejoey schreef:
Fijne uitleg Janne, slim dat je het even uitlegd aan iedereen met vooroordelen.
Super dat Noan jullie zo vertrouwd, dat zegt genoeg over jullie zelf! Lachen
Sterkte en veel rust toegewenst!!
Liefs Sabine

Mooie uitleg Lachen
Zal veel vooroordelen wegnemen van de meeste bokkers..

Noan heeft een erg sterk karakter dus heb er vertrouwen in dat hij gewoon weer de trailer op zal gaan.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 09:55

wat fijn dat het goed gaat moet een enorme schrik zijn geweest

en van de brandweer -zo bedoelde ik het ook !
als mensen bellen en ze zijn iets in paniek dan gaat er wel eens iets fout met het zeggen van de juiste locatie
ik ken het gebied en weet dat je niet zomaar even weer aan de goede kant van het kanaal kunt zijn Haha!

maar nogmaals erg fijn voor de goede afloop

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:05

he bah wat een naar verhaal, je moet er toch niet aan denken Ach gut

henk_63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 01:40

leuk dat jullie meeleven met de pony en hun eigenaren.
het is echt schrikken als zoiets voor je ogen ziet gebeuren (zag hem het water ingaan en ben gelijk heen gerend)
wil wel ff een kanttekening maken voor wat betreft de brandweer die mensen kwamen aanrijden naar aanleiding van de melding via 112 en die was dus aan de anderekant van het water en de brandweer met de boot kwam uit de stad groningen.
en met de pony gaat het ook weer beter.