Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Wat is trouwens de definitie van nuttig in dit verband?
Vier jaar een leven als God in Spanje, met koeien ter leringh ende vermaek, om in 15 miunuten een glorievolle dood te sterven.Midasje schreef:zijn ze verdomme helemaal gek geworden die arme dieren.
Die beesten hebben toch niks met onze oorlog gekte te maken.
Citaat:Eileen333 zei;Het lijkt net of we ruzie met de paarden zelf hebben :p . Dat lokte mij ook naar dit topic...

eilleen333 schreef:Inmiddels hebben we toch alternatieven?
KiWiKo schreef:Zoek jij maar een alternatief voor een smal lenig beest dat zich op elk terrein uit de voeten kan maken....... EN een mens kan vervoeren

en dan sta je daar, zonder benzine in de woestijn...
lekke banden niet meegerekend
KiWiKo schreef:Ook dat![]()
Welshcobfan schreef:Paard is goedkoper (en makkelijker te vervangen)
Citaat:Het paard heeft verschillende nuttige rollen. Wie zelf geen paard rijdt, veganist is en vredesactivist., díe heeft enig recht van spreken, anderssssssssssssssssssssst.
Nou, dan kunnen we beter stoppen met deze discussie.Citaat:Ik vind het niet nodig dat de paarden naar de oorlog moeten. Inmiddels hebben we toch alternatieven? We sturen toch ook geen kinderen *die zijn kleiner, vallen minder op*
Ik vind het niet nodig dat de paarden naar de oorlog moeten. Inmiddels hebben we toch alternatieven? We sturen toch ook geen kinderen *die zijn kleiner, vallen minder op*

Ik ging daar berg op en af met paarden die 3 keer onder het zadel waren geweest, geen probleem.