bromfiets schreef:Moet even kwijt dat ik dit een belachelijk topic vind om op VN te zetten...
Wat is het volgende? Dat Anky of Jeroen of wie dan ook een puist op zijn kont heeft? Plaats liever echt nieuws.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Moet even kwijt dat ik dit een belachelijk topic vind om op VN te zetten...
Wat is het volgende? Dat Anky of Jeroen of wie dan ook een puist op zijn kont heeft? Plaats liever echt nieuws.
ELpatcho schreef:pff belachelijk dat dit nieuws is.. maarjah.. mooi excuus voor dr natuurlijk voor wnnr het ff niet goed gaat.. en dan paard&passie lekker de schuld geve.. jaja
ELpatcho schreef:Als het echt echt is (de pijn) dat gun ik natuurlijk niemand! heel vervelend
dat jullie niet gaan denken dat ik gevoelloze trut ben
Noukie schreef:(heeft even t topic nog niet gelezen)
maar zullen we ook voor alle bokkers die met hersenschuddingen, kneuzingen en gescheurde spieren goede resultaten neerzetten een berichtje op de voorpagina maken?
Begrijp me niet verkeerd, het is vervelend voor Anky, knap dat ze gereden heeft, maar eh.... moet al die media aandacht nou echt?
Noukie schreef:haha, vind ik flauw Noetanchamon
Maar Wim Schroder is wel een bekende ruiter toch?
Event er vergelijk:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=12&t=378549&hilit=wim+schroder+been
Noukie schreef:nee, sorry, ik begreep wat je ermee bedoelde, mijn reactie was niet duidelijk! En idd, als jij of jouw kind, of de buurman oid iets heeft... Boeiend. Terwijl dat naar mijn idee minstens even erg is!
Maar oh, als het om de godin Anky gaat....
En Wim heeft idd een nieuwspagina gehaald.. en wel 4 hele reacties.. Vind ik dan opvallend, waarom krijgt hij geen beterschapstopic van 50 pagina's door alle bokkers, maar Anky wel? Vraag me toch af waarom de ene gewoon wat kneust en uitermate zielig is, en de ander wat breekt en je er niemand over hoort.
runningkawa schreef:Ik vind het ook sneu voor anky, maar er zijn nu al zoveel berichten over geweest dat het flauw wordt.
Ja vallen hoort erbij en als je dat flink doet is het niet in een week over.
Vervelend, ja...maar zeker geen bericht waard
bromfiets schreef:Misschien is dit topic aangemaakt om er voor te zorgen dat Anky niet van haar voetstuk valt. Stel dat ze dan haar been bezeert