Update Anky’s been

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: Update Anky’s been

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:00

bromfiets schreef:
Moet even kwijt dat ik dit een belachelijk topic vind om op VN te zetten...

Wat is het volgende? Dat Anky of Jeroen of wie dan ook een puist op zijn kont heeft? Plaats liever echt nieuws.

OK dan!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:02

Dit ís nieuws... Het is een update over een 'hot-item', waar vele mensen waarschijnlijk nieuwsgierig naar zijn...
Dat bepaalde mensen het er niet mee eens zijn doet er niet zo veel toe, het staat immers al op VN....

Open een topic op FZ over het huidige VN zou ik zeggen, bereik je meer mee dan dit topic...

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:03

pff belachelijk dat dit nieuws is.. maarjah.. mooi excuus voor dr natuurlijk voor wnnr het ff niet goed gaat.. en dan paard&passie lekker de schuld geve.. jaja

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:08

ELpatcho schreef:
pff belachelijk dat dit nieuws is.. maarjah.. mooi excuus voor dr natuurlijk voor wnnr het ff niet goed gaat.. en dan paard&passie lekker de schuld geve.. jaja

Volgens mij was het haar lieftallige man die dit commentaar leverde, maar idd. Als sportvrouw ben je zelf verantwoordelijk voor je acties.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:14

tjaa maar als mijn mannetje zoiets zei over een organisatie terwijl je zelf weet dat het anders zit had ik dat toch wel ff duidelijk naar voren gebracht! en je man een toontje lager laten zingen.. ze kan toch zelf wel praten!!

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:16

ELpatcho ben ik met je eens..
Anky had het zelf ook kunnen zeggen.

Wel minder dat ze er toch nog wel last van heeft.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:16

Als het echt echt is (de pijn) dat gun ik natuurlijk niemand! heel vervelend

dat jullie niet gaan denken dat ik gevoelloze trut ben Tong uitsteken

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:54

ELpatcho schreef:
Als het echt echt is (de pijn) dat gun ik natuurlijk niemand! heel vervelend

dat jullie niet gaan denken dat ik gevoelloze trut ben Tong uitsteken

Dat denkt vast niemand hoor!

je geeft een mening en dat mag op bokt.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:06

(heeft even t topic nog niet gelezen)
maar zullen we ook voor alle bokkers die met hersenschuddingen, kneuzingen en gescheurde spieren goede resultaten neerzetten een berichtje op de voorpagina maken?

Begrijp me niet verkeerd, het is vervelend voor Anky, knap dat ze gereden heeft, maar eh.... moet al die media aandacht nou echt?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:29

Hmm ze heeft er dus wel echt last van.
Vind het echt knap van anky hoe ze ondanks de pijn toch zo weet door te bijten dat ze weer prijzen in de wacht sleept OK dan!

Wat een gebekvecht in dit soort topics sjees.. Scheve mond als je zo'n topic niks vind open je m toch gewoon niet? Er zijn namelijk ook mensen die het wél op prijs stellen hievan op de hoogte gehouden worden

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:33

Noukie schreef:
(heeft even t topic nog niet gelezen)
maar zullen we ook voor alle bokkers die met hersenschuddingen, kneuzingen en gescheurde spieren goede resultaten neerzetten een berichtje op de voorpagina maken?

Begrijp me niet verkeerd, het is vervelend voor Anky, knap dat ze gereden heeft, maar eh.... moet al die media aandacht nou echt?

Nee, want jij bent geen bekende amazone....Anky wel Knipoog

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:44

Ik heb wel het idee met de nieuwe nieuws pagina er meer onzin op staat, meer plek en dat moet gevuld worden Lachen

Ik vind het ook sneu voor anky, maar er zijn nu al zoveel berichten over geweest dat het flauw wordt.
Ja vallen hoort erbij en als je dat flink doet is het niet in een week over.
Vervelend, ja...maar zeker geen bericht waard

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:45

Noukie schreef:
haha, vind ik flauw Noetanchamon Knipoog

Maar Wim Schroder is wel een bekende ruiter toch?
Event er vergelijk:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=12&t=378549&hilit=wim+schroder+been

Sorry, zo was het niet bedoeld.... Bloos! Maar is wel de realiteit. Als mijn kind met het RS-Virus in het ziekenhuis komt te liggen is er geen haan die er naar kraait....veel kindjes hebben dat, gaat wel weer over.
Kindje van Maxima wordt opgenomen met RS en is voorpaginanieuws voor aantal kranten......

Dat verhaal van Wim Schröder heeft toch op de nieuws pagina gestaan? Alleen geen voorpaginanieuws omdat ze ws streng selecteren om wat voor reden dan ook.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:49

nee, sorry, ik begreep wat je ermee bedoelde, mijn reactie was niet duidelijk! En idd, als jij of jouw kind, of de buurman oid iets heeft... Boeiend. Terwijl dat naar mijn idee minstens even erg is!
Maar oh, als het om de godin Anky gaat....

En Wim heeft idd een nieuwspagina gehaald.. en wel 4 hele reacties.. Vind ik dan opvallend, waarom krijgt hij geen beterschapstopic van 50 pagina's door alle bokkers, maar Anky wel? Vraag me toch af waarom de ene gewoon wat kneust en uitermate zielig is, en de ander wat breekt en je er niemand over hoort.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:02

Noukie schreef:
nee, sorry, ik begreep wat je ermee bedoelde, mijn reactie was niet duidelijk! En idd, als jij of jouw kind, of de buurman oid iets heeft... Boeiend. Terwijl dat naar mijn idee minstens even erg is!
Maar oh, als het om de godin Anky gaat....

En Wim heeft idd een nieuwspagina gehaald.. en wel 4 hele reacties.. Vind ik dan opvallend, waarom krijgt hij geen beterschapstopic van 50 pagina's door alle bokkers, maar Anky wel? Vraag me toch af waarom de ene gewoon wat kneust en uitermate zielig is, en de ander wat breekt en je er niemand over hoort.

Idd helemaal mee eens.. begrijp het dat men bezorgd is en meeleeft met Anky, maar vind dit een beetje overdreven.. Wat een gedoe. En ja, het blijft natuurlijk een feit dan Anky in ogen van velen als het ware op een voetstuk staat..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:11

Moderatoropmerking:
Zouden jullie het hier allemaal gezellig willen houden? Met een vingertje naar elkaar gaan wijzen lijkt me niet nodig, daar gaat dit topic niet over.
Relevantie van nieuws is al vaker besproken. De meningen verschillen hier nogal over. Als jullie dat nogmaals willen bespreken, dan graag in een ander topic. Lachen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:10

Bericht verwijderd
Laatst bijgewerkt door daniella74 op 23-10-07 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:20

runningkawa schreef:
Ik vind het ook sneu voor anky, maar er zijn nu al zoveel berichten over geweest dat het flauw wordt.
Ja vallen hoort erbij en als je dat flink doet is het niet in een week over.
Vervelend, ja...maar zeker geen bericht waard

In het geval van Anky vind ik het toevallig wel interessant omdat ik me, wellicht niet als enige, afvraag of er omdat zij zo regelmatig last heeft van dat been (gebroken, minstens 2 keer op gevallen nu) daarbinnen niet iets permanent beschadigd is.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:27

Urielle, als EHBO-er wil ik daar wel serieus antwoord op geven. Volgens mij is de breuk dermate gecompliceerd geweest dat het een dusdanig zwakke plek is geworden die bij alle grote en kleine ongelukjes en valpartijen direct klachten zal geven. Er is dus al sprake van blijvend letsel in de 1e plaats en volgens mij is het nooit helemaal volledig hersteld war normaal is na zo'n zware breuk.
Waarschijnlijk zit in het bot op de breukplek nu gewoon een klomp beenweefsel van mindere kwaliteit omdat de aanmaak van nieuwe cellen van steeds mindere kwaliteit is naarmate je ouder wordt. Daarom hersteld oma ook altijd zo slecht van een klein breukje terwijl een jong kind van een zware breuk heel snel hersteld. De kans bestaat zelfs dat op dezelfde plek opnieuw een breuk onstaat.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:44

In dat geval kan je je afbragen of het wel zo stoer was dat Anky onder de pijnstillers rijdende, gewoon is doorgegaan.. Het zal de boel er idd niet beter op hebben gemaakt.. beetje dom van Anky.
Wat hebben haar kinders aan een mams die straks vroegtijdig achter de rolator loopt?...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:47

Misschien is dit topic aangemaakt om er voor te zorgen dat Anky niet van haar voetstuk valt. Stel dat ze dan haar been bezeert Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:50

bromfiets schreef:
Misschien is dit topic aangemaakt om er voor te zorgen dat Anky niet van haar voetstuk valt. Stel dat ze dan haar been bezeert Clown

Da's best scherp gevonden. daar is overna gedacht! Haha!
maar ze valt alleen van paarden, denk ik...
Clown

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:00

En dáááár gaan we weer.
Als alle mensen met kritiek op Anky nu eens achter die PC wegkomen, op hun paard stappen en gaan trainen, dan kunnen ze volgend jaar haar plaats op de OS misschien innemen.....

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:01

Op elke topsporter die fouten maakt kan kritiek gegeven worden toch?..
Ook op de verheerlijking en afgoderij van een paardenvrouw door bokkers...
Waarom is dat zo zondig?..