Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xsimone schreef:Woow!
hier zijn echt geen woorden voor!
Ik begrijp eigenlijk niet dat iemand haar eerder heeft gezien, ik bedoel ze ziet er zo uit dat het wel lijkt alsof ze er veel langer staat. Als je een los paard ziet bel je toch meteen de politie?
Ze komt me trouwens bekend voor maar ik kan me echt niet voor me halen wie ik in haar zie.
Ik hoop dat ze er boven op komt!
essieintown schreef:deze pony is helaas afgemaakt..![]()
het meisje op de derde foto ken ik erg goed en is erbij geweest toen ze ingeslapen is.
op het moment dat de pony wilde eten,kwam er een stof in het speeksel die in haar lichaam aangemaakt werd doordat haar organen het af gingen laten weten,waardoor ze haar gras weer uit spuugde.
ondanks dat ze dus gras had in de wei waar ze gevonden is wilde ze het niet eten en is ze nog zieker en zwakker geworden waardoor ze niet meer te redden was.
de ezelopvang heeft het geprobeerd,maar helaas was ze al te ver heen...
essieintown schreef:deze pony is helaas afgemaakt..![]()
het meisje op de derde foto ken ik erg goed en is erbij geweest toen ze ingeslapen is.
op het moment dat de pony wilde eten,kwam er een stof in het speeksel die in haar lichaam aangemaakt werd doordat haar organen het af gingen laten weten,waardoor ze haar gras weer uit spuugde.
ondanks dat ze dus gras had in de wei waar ze gevonden is wilde ze het niet eten en is ze nog zieker en zwakker geworden waardoor ze niet meer te redden was.
de ezelopvang heeft het geprobeerd,maar helaas was ze al te ver heen...
merith_ezra schreef:die site doet het niet meer... ben wel nieuwsgierig namelijk