Ik snap serieus niet waarom iedereen zo'n verschrikkelijk drama maakt en allemaal redenen probeert te verzinnen waarom Nelson is geflipt toen.

Shït happens, gebeurd is gebeurd, en nu kunnen we wel allemaal weer doorgaan met ons leven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Denk dat Anky wel degelijk schade aan deze val heeft over gehouden, denk alleen maar aan haar zelfvertrouwen. Hier is ze niet zo weer even bovenop.
Pipo schreef:Het was wel een beetje te verwachten. Van Grunsven wijst de organisatie in eerste instantie aan als de schuldige en als je als organisatie alles van te voren hebt besproken, dan zou ik ook pissig zijn als er achteraf toch met het vingertje gewezen wordt.
Malibu schreef:Pipo schreef:Het was wel een beetje te verwachten. Van Grunsven wijst de organisatie in eerste instantie aan als de schuldige en als je als organisatie alles van te voren hebt besproken, dan zou ik ook pissig zijn als er achteraf toch met het vingertje gewezen wordt.
Ja, maar zij zegt tenminste nog dat ze er wat van geleerd heb en dat ze het de volgende keer anders doet.
Die Maring van P&P zegt dat het volkomen haar eigen schuld was en dat de organisatie gewoon goed was terwijl iedereen op de foto's kan zien dat de losrijbak echt super slecht qua kwaliteit en kwantiteit is...
En dat vind ik gewoon te triest voor woorden, wees dan een vent en beken dat het beter had gekund en dat dat volgend jaar ook zal gebeuren. Dan ben je van alle comotie af lijkt mij...
Pipo schreef:Het was wel een beetje te verwachten. Van Grunsven wijst de organisatie in eerste instantie aan als de schuldige en als je als organisatie alles van te voren hebt besproken, dan zou ik ook pissig zijn als er achteraf toch met het vingertje gewezen wordt.
LuvdaTossa schreef:Nou idd als je als organisatie in de voorbereiding alles bespreekt en daarna beginnen ze te klagen... dan zou ik daar ook niet blij mee zijn als organisatie. Anky loopt imo te miepen over dat als ze van het paard valt dat het opeens nieuws is. En dan schuift ze de schuld op de inrijbaan en de speaker, terwijl de laatste imo al helemaal niet schuldig hieraan is. Maar goed daar zullen de Anky fans absoluut niet mee eens zijn natuurlijk
LuvdaTossa schreef:hieraan is. Maar goed daar zullen de Anky fans absoluut niet mee eens zijn natuurlijk
Malibu schreef:LuvdaTossa schreef:hieraan is. Maar goed daar zullen de Anky fans absoluut niet mee eens zijn natuurlijk
Ik ben geen Anky fan hoorik vind alleen dat de organisatie erg agressief overkomt met de uitspraken die ze gemaakt hebben. Dat van Anky kwam veel minder aanvallend over en meer als 'iets' om van te leren...
Citaat:Maring vindt de commotie over de inrijbak een vreemd verhaal. ”Twee van onze mensen zijn een paar maanden geleden bij haar stal in Erp geweest om alles door te nemen. Ze waren daar nog erg verbaasd over omdat het nooit gebeurt. We hebben toen expliciet gevraagd of Anky een inrijbak nodig had, daar stond ze zelf bij. Ze gaf toen aan dat het niet hoefde.
BrankaZ schreef:Anky haar reactie vind ik inderdaad genuanceerder. Maar Sjef stond in eerste instantie toch richting de organisatie te wijzen. Ik praat het niet goed, maar het is heel menselijk om in de verdediging te schieten.
En zoals ik al eerder zei: de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Cayenne schreef:Het wordt nu een welles-nietes verhaal
Cayenne schreef:Zijn mensen opeens gelijk fan wanneer ze het met haar eens zijn? Beetje rare opmerking
Ilzjuh schreef:*Zucht*
Ik snap serieus niet waarom iedereen zo'n verschrikkelijk drama maakt en allemaal redenen probeert te verzinnen waarom Nelson is geflipt toen.Geen losrijbaan, joelend publiek, een flitser? Zometeen zag dat beest gewoon een vlieg voor z'n oog langsvliegen en besloot 'ie daar even van te schrikken ofzo. Het is een paard, ze kunnen duizenden redenen verzinnen waarom hij op dat moment uitbarstte, maar achter de waarheid komen zullen ze toch niet doen, tenzij Nelson opeens besluit om te gaan praten.
Shït happens, gebeurd is gebeurd, en nu kunnen we wel allemaal weer doorgaan met ons leven.
orsini schreef:inderdaad een beetje raar dat professionele mensen elkaar zo kinderlijk de shuld in de schoenen proberen te schuiven.
heb het filmpje helaas niet gezien. is het nog ergens te vinden?
moniek111 schreef:zou anky dan toch nog op de volgende editie van Paard & Passie rijden?