Blijkbaar is een val groter nieuws dan een zege

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Blijkbaar is een val groter nieuws dan een zege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 12:45

daniella74 schreef:
Als ze er niet af was gevallen had ze lekker het geld aangepakt en was er niet zo'n heisa geweest over wel of niet goede faciliteiten. Vind het een beetje gezeur achteraf en achteraf kijk je een koe in zijn kont.

Er staat duidelijk dat ze van tevoren al had aangegeven het niet eens te zijn met de faciliteiten. Verder valt het me op dat je in ieder Anky topic je beklag doet. Maakt niet uit want iedereen mag een mening hebben, maar het begint wel op te vallen dat je haar duidelijk niet mag Lachen

@rashida, het filmpje is verwijderd.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:47

Ah vandaar dat ik niet kon vinden!! Helaas.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:48

daniella74 schreef:
Als ze er niet af was gevallen had ze lekker het geld aangepakt en was er niet zo'n heisa geweest over wel of niet goede faciliteiten. Vind het een beetje gezeur achteraf en achteraf kijk je een koe in zijn kont.

Er waren al twijfels voor ze begon. Als het goed was gelopen had ze achteraf heus nog wel een keer haar wenkbrauwen opgetrokken over het feit dat het allemaal zomaar kan. Nu ging het fout, en dat was een bevestiging voor haar twijfels bij dergelijke faciliteiten. Natuurlijk ga je dan achteraf beslissen dat het op een dergelijke manier niet langer gaat. Ik vind de heisa terecht.

Over het algemeen komen misstanden pas aan het licht als het fout is gegaan.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:48

Die foto's van dat losrijgedeelte Bloos! Níet te geloven! Dat kan echt niet...
Sneu voor haar, hopelijk knapt haar zelfvertrouwen gauw weer op. Dan zullen haar paarden ook minder bang zijn, want het ligt er natuurlijk ook voor een groot gedeelte aan dat zij zelf wat angstig is, dan draag je dat heel snel over op je paard en hoeft er maar een klein ding te gebeuren of zo'n dier heeft het niet meer.
Voor Nelson ook sneu idd, toch jammer dat oz'n dier dan weer zo'n ervaring moet maken.

Nou Anky, even bijkomen van de schrik en dan weer lekker op 't paard! Ach gut

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:49

Bravo voor Anky, een zeer begrijpelijke en goede uitleg!

olimvander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:50

Goed gezegd hoor.. Iedereen lazerd wel us van zijn paard..

Ze wint ook vaak genoeg, dus dat zegt alweer genoeg over haar en haar paarden..

olimvander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:51

waar zijn al die fotos enz te zien dan?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:52

Mooi verwoord van Anky! Een zeer nette tekst en duidelijk uitgelegd!
Ik hoop dat ze snel weer vertrouwen krijgt en weer fijn verder kan rijden!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:53

Cayenne schreef:
daniella74 schreef:

Er staat duidelijk dat ze van tevoren al had aangegeven het niet eens te zijn met de faciliteiten. Verder valt het me op dat je in ieder Anky topic je beklag doet. Maakt niet uit want iedereen mag een mening hebben, maar het begint wel op te vallen dat je haar duidelijk niet mag Lachen

@rashida, het filmpje is verwijderd.

Dus als mijn mening afwijkt van jouw mening is het gelijk beklag en ben ik wat jou betreft dus niet welkom op Bokt. Blijven jullie met een klein groepje over als je alleen op een topic mag als je dezelfde mening deelt als jullie kleine groepje. Dacht dat we vorige week e.e.a. hadden uitgepraat via de pb.
Misschien is mijn bril inzake Anky minder roze gekleurd. Ben daar ooit op sollicitatie geweest en vond haar heel aardig dus ik heb zeker geen hekel aan haar en ze heeft zeker echt goede dingen gedaan dus ik ben ook niet tegen haar als ruiter.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:53

olimvander schreef:
waar zijn al die fotos enz te zien dan?

Kijk even het topic door Knipoog
Dan heb je ze al gauw gevonden Vork

blz 2

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:54

Vind het een hele nette reactie van Anky en ik kan me er geheel in vinden. Lachen

Die losrijbak is idd wel erg triest zeg Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:55

Sue_ schreef:
Buiten het feit dat het losrijterrein blijkbaar echt niet voldoende was, blijft het natuurlijk nog steeds haar eigen keuze (en verantwoordelijkheid) om dat paard wel of niet te starten.

Ze had natuurlijk ook van tevoren al kunnen beslissen om onder deze omstandigheden het paard niet te rijden.

Ik denk dat het niet alleen voor de organisatie een wijze les is.

Had ze niet gereden ,was er vast commentaar gekomen dat ze kapsones had.
Eén ding is een feit,wat ze ook doet of zegt .Er blijven altijd mensen commentaar houden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 12:58

daniella74 schreef:
Dus als mijn mening afwijkt van jouw mening is het gelijk beklag en ben ik wat jou betreft dus niet welkom op Bokt. Blijven jullie met een klein groepje over als je alleen op een topic mag als je dezelfde mening deelt als jullie kleine groepje. Dacht dat we vorige week e.e.a. hadden uitgepraat via de pb.
Misschien is mijn bril inzake Anky minder roze gekleurd. Ben daar ooit op sollicitatie geweest en vond haar heel aardig dus ik heb zeker geen hekel aan haar en ze heeft zeker echt goede dingen gedaan dus ik ben ook niet tegen haar als ruiter.

Nee hoor, helemaal niet. Maar ik vind het niet netjes om het gelijk als "gezeur" af te doen. Daar ging het immers ook helemaal niet om. Ik heb overigens geen roze bril op, dat staat me niet Knipoog

Was overigens niet rot bedoelt hoor Lachen maar ik zie ook nooit een positief woordje, en dat viel gewoon op Lachen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:02

Cayenne, ik bedoelde als Nelson zich braaf hadd gedragen was er geen hele (media)heisa ontstaan maar was er berichtgeving geweest dat de omstandigheden niet bepaald optimaal waren maar dat alles goed is gegaan en was er geen aandacht geweest van allerlei (sensatie)tv-programma's die als ze volgende jaar de OS wint met een score van 99% totaal geen aandacht voor haar zullen hebben.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:04

Net jes verwoord Anky.
Ik zou idd de volgende keer als je zoiets weer tegenkomt linea recta terug naar huis rijden.
Jammer voor de organisatie, maar veiligheid boven alles, toch?

Alhoewel ze hier wel een beetje in de hemel wordt geprezen doordat ze een paar bokken is blijven zitten........

Maar goed, dat is mijn mening.

Ik hoop dat ze snel weer op het paard zit, alhoewel tijd vrijmaken voor de kleine is nu denk ik ook wel even een welkome afwisseling.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 13:05

Op die manier, dan snap ik het Ja Maar had ze niet gereden, dan was ze weer "arrogant" geweest..
Ik heb trouwens de uitzending van Boulevard nu ook gezien, en kon me ook in de woorden van Sjef vinden Lachen

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:05

daniella74 schreef:
Cayenne, ik bedoelde als Nelson zich braaf hadd gedragen was er geen hele (media)heisa ontstaan maar was er berichtgeving geweest dat de omstandigheden niet bepaald optimaal waren maar dat alles goed is gegaan en was er geen aandacht geweest van allerlei (sensatie)tv-programma's die als ze volgende jaar de OS wint met een score van 99% totaal geen aandacht voor haar zullen hebben.

Daar heb je gelijk in. Maar er werd even hiervoor ook al (terecht i.m.o.) gezegd dat als ze niet was gaan rijden, dat ze dan gelijk weer te verwend zou zijn.
Het is dus nooit goed, maar ik wil dit hele gebeuren absoluut geen "gezeur" noemen. Die (media)heisa komt ook niet bij haar vandaan.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:06

Ik zie net de foto`s van die bak en die is idd verschrikkelijk. En dan niet alleen voor dressuurruiters met `fijngevoelige`paarden, maar voor alle wedstrijdpaarden. Zelfs op hengstenshows op kleine stallen waar het vaak improviseren is is het zelfs beter voor elkaar.
Echt idioot die mediaheisa eromheen, alleen maar omdat het Anky is die valt!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:06

Netjes van dr om zo reactie te geven! Ze had net zo goed geen commentaar kunnen zeggen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:10

Goed gesproken en ik geef haar helemaal gelijk!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:11

Mbkaatje, die programma's hebben redacteuren die op dit soort incidenten loeren zodat ze er een mooi sensatie-gebeuren van kunnen maken want dat scoort (heb in de filmwereld gewerkt dus weet hoe het werkt vaak). Ik denk ook absoluut niet dat ze lopend in het bos met d'r zak eikeltjes om d'r nek tussen 30 rondrennende en gillende kinderen die programma's heeft gebeld. Nogmaals het "gezeur" is de algemene overtrokken reactie van derden partijen die er verder niets mee te maken hebben wat er gebeurd is.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:12

En zo is het maar net. Goed gesproken, Anky.

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:14

Ze heeft wel gelijk: ze kwam niet op het nieuws toen ze in Oslo won, nu valt ze van haar paard (wat elke ruiter, soms heel vaak, overkomt) en is het ineens overal op het nieuws. Maarja, het hoort er blijkbaar bij...
Ik was er na die eerste bok al afgevallen dus ik vind het knap van haar! Bloos

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:15

Na het zien van die inrijbak kan ik het alleen nog maar meer begrijpen! Dat kan toch niet! Zelfs ons stukje weiland waarin wij rijden is nog beter dan dit!
Ik vind het ook heel netjes verwoord en ik vind ook dat ze echt lang en netjes is blijven zitten! Helemaal niets afgang, ik vind het juist erg goed!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:18

Maarja daar in tegen, andere paarden hebben het ook kunnnen doen met die inrijbak. En daar zitten misschien paarden bij die nog meer trainen dan die van Anky.