finn2003 schreef:inderdaad sneu dat ze eraf valt, maar ik vind de excusen wel goedkoop.
Dat ze er 3 dagen niet op had gezeten doet ze toch zelf. Dan neem je toch geen fris/ jolig paard mee of je zorgt dat hij gewoon flink gereden word door een ander. Vind ik zelf niet echt slim, dan is toch elk paard druk.
En het feit van het inrijd terrein vind ik ook erg makkelijk. Als je op dit niveau werkt, zorg je toch dat je van te voren goed op de hoogte bent van de plek waar je moet rijden. En anders was er een hele grote drafbaan vlakbij waar hij zn energie vast wel kwijt kon.
Anky was net een uur of zo terug uit Oslo, kan me voorstellen dat ze niet lekker in d'r vel zat. Vliegtuig in, wellicht vertraging, vliegtuig uit, dan snel naar Groningen en dan merken dat je paard een behoorlijk beetje fris is. Lijkt me niet echt een opsteker.....
En wie weet, heeft de organisatie wel gezegd dat er een inrijterrein was, maar je hebt inrijterreinen en inrijterrein(tjes)........
Weet jij als je bijvoorbeeld landelijk start wat er in de buurt van het terrein waar je moet rijden ligt?? Jij weet dat er in de buurt van het evenement in Groningen een drafbaan ligt, maar dat weet echt niet iedereen!
Anky is een mens en Nelson is een paard en het zijn en blijven beide levende wezens!