Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Daar gaat dit hele topic niet over. Ik vind zwepen en sporen, mits goed gebruikt, niet te vergelijken met wat hier is gebeurd met PP.
Discussie of het paard het 'fijn' moet vinden is het ook niet.
Roane schreef:Daar gaat dit hele topic niet over. Ik vind zwepen en sporen, mits goed gebruikt, niet te vergelijken met wat hier is gebeurd met PP.
suus_ schreef:Roane schreef:Daar gaat dit hele topic niet over. Ik vind zwepen en sporen, mits goed gebruikt, niet te vergelijken met wat hier is gebeurd met PP.
Inderdaad. Zo lopen als dit ken gewoon niet goed zijn, sporen en zwepen gebruik je (als het goed is hihi) niet constant maar dit paard kan geen kant op zo
sporter schreef:want?
sporter schreef:deze top paarden worden niet van de ene op de andere dag zo vast gezet, hier word langzaam met veel beleid naar toe gewerkt door profs!!!!
Arabesk schreef:sporter schreef:deze top paarden worden niet van de ene op de andere dag zo vast gezet, hier word langzaam met veel beleid naar toe gewerkt door profs!!!!
ik vind het evengoed niet kunnen
sporter schreef:Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen volgens mij. Er word ook niet gezegt dat iedereen zn paard zo moet bij zetten of longeren of wat dan ook. Er word alleen gezegt dat je topsport niet kunt vergelijken met gewonen sport. deze top paarden worden niet van de ene op de andere dag zo vast gezet, hier word langzaam met veel beleid naar toe gewerkt door profs!!!! Helaas snappen de mensen dit niet
ikke99 schreef:Sporter,
het heeft geen nut, en als ze later het Z niet bereiken is het toch de schuld van ?
Trainer, stal, voer, rijbak, rijvereniging, jury of het paard heeft ineens gebreken ofzo