Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ratzel schreef:Maar gabsie, hoe gaat een gemeente dat dan aanpakken als een bak al jaren gedoogd is en aangelegd in de periode dat er nooit sprake was van vergunningen oid voor een bak? Niemand die erover klaagt, en wat als je meerdere buren hebt met ook een bak, gaan ze dan de 1 wel weg laten halen en de ander niet? Dat kan toch niet? En bestemmingsplannen worden ook zomaar om de 10 jaar verandert.
Whoknows schreef:Gabsie, stel je hebt een weiland en je legt er alleen een plaat zand in. Dus geen hekwerk en geen lampen.
Valt er dan nog wat van te zeggen door een gemeente?
runningkawa schreef:En voor het keren van de bodem?
Dan komt er namelijk geen nieuw zand bij.
Ons hebben ze verteld dat dit gewoon mag, of is dat ook niet zo?
runningkawa schreef:En als die mensen een fulltime baan hebben?
Maar wat heeft dat met dat betalen te maken? Kun jij in andere hun knip kijken?
MamboBeach schreef:Wat denk je zelf? Het kan toch een overlast zijn voor de buren?!
Citaat:KOmt dat er ook nog bij? Dat kunnen de mensen toch allemaal niet betalen joh! Eerst die bak maar eens!
tamorka schreef:Nee, kun jij dat wel dan? Niet iedereen met buitenbak heeft ook lichtmasten.MamboBeach schreef:Wat denk je zelf? Het kan toch een overlast zijn voor de buren?!
In wat voor vorm kan het overlast zijn voor de buren? Als je met je harsens boven hun heg uit steekt? Ja, ik kan me voorstellen dat dat hun privacy aantast. Maar zijn er nog andere mogelijkheden?
tamorka schreef:Oke, ik druk me soms wat plastisch uit maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel....