Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:hopelijk voor de paardjes gaat het niet stormenVind wel dat het allemaal zo uitgemolken word, boek, film :o
katiavl schreef:hopelijk voor de paardjes gaat het niet stormenVind wel dat het allemaal zo uitgemolken word, boek, film
Naomi_unique schreef:En hij wil ze niet binnenhalen???Heeft hij dan niet van vorig jaar geleerd?
Chefke schreef:De man is absoluut niet eigenwijs! Heel nederland schildert hem af als dierenbeul... Ik vind dit onterecht... Vorig jaar zaten even zo goed heel veel koeien vast,, net als die paarden,, en veel schapen zijn verdronken,, Dit krijgt allemaal geen aandacht van de media! Ik denk dat hij de ruimte niet heeft om al die paarden binnen te zetten,, maar zeg nou eerlijk,, het is toch ook veel te mooi weer om die paarden binnen te zetten? Ik denk dat de paarden liever vast stonden daar in dat water,, dan de hele winter in een box te staan.... Ik weet niet wat ik zieliger vindt.. vraag me af ze wel uitgemest worden als ze op stal staan... wat mij betreft laat ze nog maar efen lopen,, totdat het weer het niet meer toelaat!
silvana schreef:katiavl schreef:hopelijk voor de paardjes gaat het niet stormenVind wel dat het allemaal zo uitgemolken word, boek, film
Daarom laten ze die paarden ook staan,dit jaar hopen ze op deel 2"het vervolg van marum"
Citaat:Wat een Eik*l!! echt, die heb z'n les nog niet geleerd!
Zijn het tevens weer dezelfde als vorig jaar, dezelfde paarden?
blondje053 schreef:haha..die is goed (die van zwemles bedoel ik)..maar ik blijf het ook een raar verhaal vinden hoor..vorig jaar deed die als of die zo onschuldig was..en nu doet die gewoon hetzelfde weer..
Heeft die kerel dan niets geleerd???
dees_daan schreef:veulen ziet er idd niet uitveul is gewoon zo verwaarloosd.. miss zijn het ligplekken? of ziet dat er anders uit?
blondje053 schreef:haha..die is goed (die van zwemles bedoel ik)..maar ik blijf het ook een raar verhaal vinden hoor..vorig jaar deed die als of die zo onschuldig was..en nu doet die gewoon hetzelfde weer..
Heeft die kerel dan niets geleerd???
Marigold schreef:voor de paarden wel lekker als ze nog even buiten kunnen blijven, het is ook mooi weer.
ik denk niet dat de kans enorm is dat de komende weken hetzelfde gebeurd als toen..
maar ja, het gaat nu om de regels van het fryske gea
volgens mij was het zo dat 15 oktober de einddatum is, maar dat daar wel rek in zat als het droog bleef,
misschien is dat na vorig jaar veranderd?
in elk geval, de brief kwam pas een week voor de uiterste datum, en lootsma heeft nogal wat vee...