Wat ben jij naief. Je zegt: "Angela heeft een stomme fout gemaakt" Je denkt toch niet dat dat meisje het voor het eerst doet!!
Ik zal je iets verklappen, maar je mag het tegen niemand zeggen.............De pony wordt altijd zo getraind!!!!!! Hij is waarschijnlijk een beetje "stug" aan de voorkant en door hem zo kort bij te zetten (het is inderdaad te kort) loopt hij makkelijker door de hals als Angela erop zit.
Ik vind dit echter altijd nog niet zo erg als hoe met de meeste paarden wordt omgegaan. Coby weet heel goed wat ze doet. Ze is nl. niet achterlijk!!!!!
Ik vind het storender als ik naar mensen kijk die het allemaal zo goed weten. Ondertussen loopt hun paard met een onderhals, te klein of te scherp bit, te lange hoeven (Beslaan kost geld), en een of andere schlemiel op de rug. En tot slot ook nog te weinig bodembedekking in de box, want de eigenaar wil van het weekend ook nog een avondje stappen.
Dus als je het hebt over een "Happy atlete", ga ik toch voor Power and Paint. Hem ontbreekt het namelijk aan NIETS!!!!! Goed beslag, schone box, goed ruitertje op z'n rug en voldoende eten.
Zo, als ik mijn commentaar nu nog niet goed heb onderbouwd!!! Daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen......