Paard gruwelijk mishandeld in Noord-Holland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Re: Paard gruwelijk mishandeld in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:54

hoe kan je het uberhoud in je hoofd halen zoiets te doen?

Ik heb er geen woorden voor Scheve mond

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:42

Hoe is het nu met het paard??

Irene2510

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:27

Mij benieuwen wie de dader is, als het weer diezelfde jongen is die een tijdje terug in de buurt actief is geweest heeft hij een groot probleem!
Sowieso, als het iemand uit Limmen of omstreken is zal deze niet met een gerust hart over straat lopen, iedereen kent elkaar zowat!

Vraag mij inderdaad ook altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Lijkt mij dat ze gesedeerd is, walgelijk...
Opsluiten en nooit meer vrijlaten. Het begint met dieren en eindigt met mensen!

Annemaartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:37

OMG wat vreselijk hoe haal je het in je hoofd waarom moet zon lief beest zo worden toegetakeld had gewild dat die merrie is flink haar benen tegen die gast aan had geslagen kan daar zo kwaad om worden! Verdrietig

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:16

Vreselijk bah bah bah,
stuur de daders naar een eiland en
laat ze daar voor eeuwig blijven die hoef ik niet meer in
deze samenleving. Hamer

jamieloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:47

morelia schreef:
Arme May! Ik ken dit paard die is zo braaf. Arm, arm dier ze heeft al zoveel pech gehad met verwaarloosde mok waardoor uiteindelijk de maden uit dr benen kropen en rotstraal wat uiteindelijk is overgegaan in kanker. Ze heeft een hele tijd voorhoofd holte ontsteking gehad en nu dit! Dit paard heeft werkelijk de pech om de meest slechte mensen te treffen. Dit raakt me echt.

De persoon die dit geschreven heeft moet zich werkelijk de ogen uit haar hooft schamen om deze onzin te plaatsen, Aangezien ik zelf dierenarts ben en het dier heb behandeld kan ik iedereen mededelen dat het dier betreffende de straalkanker maar 10% kans had om het te overleven, echter de eigenaren hebben besloten om toch tot behandeling over te gaan en hebben zelf ons geadviseerd wat wij hun in grootste dank hebben afgenomen omdat deze ziekte zeer onbekend is en zeker hoe het te behandelen, maar dank zij deze mensen weten wij nu ook meer over de behandeling bij deze ziekte Het dier had geen mok maar progresief lymfoedeem wat zeer onbekend is. De eigenaren hebben ook dat onderzocht tot zelfs het benaderen van de vakuniversiteit te Antwerpen. En zijn samen tot een behandeling gekomen. Ik vind dat het schrijven over deze eigenaren erg vervelend om dit allemaal te lezen omdat ik weet dat deze mensen zeer ver zijn gegaan en al het goeds voor hun dier hebben over gehad. Dus let voortaan op wat je schrijft.
Als iedereen zo met hun dier omgaat hebben wij minder werk

jamieloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:52

Midasje schreef:

Met de Shire gaat het inmiddels weer goed, na een behandeling van antibiotica en veel goede verzorging word ze langzaam maar zeker weer de oude.
Vergeten zullen nog wij of ons paard dit nimmer doen en hopen dan ook dat dader snel bekend word.

jamieloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:53

jamieloo schreef:
Midasje schreef:

Met de Shire gaat het inmiddels weer goed, na een behandeling van antibiotica en veel goede verzorging word ze langzaam maar zeker weer de oude.
Vergeten zullen nog wij of ons paard dit nimmer doen en hopen dan ook dat dader snel bekend word.

nadine0204 schreef:
Vreselijk bah bah bah,
stuur de daders naar een eiland en
laat ze daar voor eeuwig blijven die hoef ik niet meer in
deze samenleving. Hamer

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:54

jee, ik schrok me rot, ik dacht dat hier weer een paard mishandeld was.

Jamieloo, sinds wanneer wordt dit paard behandeld dan ? Hij stond bij mijn buurman namelijk en ik word nu wel nieuwsgierig.

jamieloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:01

morelia schreef:
Arme May! Ik ken dit paard die is zo braaf. Arm, arm dier ze heeft al zoveel pech gehad met verwaarloosde mok waardoor uiteindelijk de maden uit dr benen kropen en rotstraal wat uiteindelijk is overgegaan in kanker. Ze heeft een hele tijd voorhoofd holte ontsteking gehad en nu dit! Dit paard heeft werkelijk de pech om de meest slechte mensen te treffen. Dit raakt me echt.

garny95 schreef:
jee, ik schrok me rot, ik dacht dat hier weer een paard mishandeld was.

Jamieloo, sinds wanneer wordt dit paard behandeld dan ? Hij stond bij mijn buurman namelijk en ik word nu wel nieuwsgierig.
stuur even een pb als je wilt