Ik heb er geen woorden voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
morelia schreef:Arme May! Ik ken dit paard die is zo braaf. Arm, arm dier ze heeft al zoveel pech gehad met verwaarloosde mok waardoor uiteindelijk de maden uit dr benen kropen en rotstraal wat uiteindelijk is overgegaan in kanker. Ze heeft een hele tijd voorhoofd holte ontsteking gehad en nu dit! Dit paard heeft werkelijk de pech om de meest slechte mensen te treffen. Dit raakt me echt.
Midasje schreef:Hoe is het nu met het paard??
jamieloo schreef:Midasje schreef:Hoe is het nu met het paard??
Met de Shire gaat het inmiddels weer goed, na een behandeling van antibiotica en veel goede verzorging word ze langzaam maar zeker weer de oude.
Vergeten zullen nog wij of ons paard dit nimmer doen en hopen dan ook dat dader snel bekend word.
nadine0204 schreef:Vreselijk bah bah bah,
stuur de daders naar een eiland en
laat ze daar voor eeuwig blijven die hoef ik niet meer in
deze samenleving.
morelia schreef:Arme May! Ik ken dit paard die is zo braaf. Arm, arm dier ze heeft al zoveel pech gehad met verwaarloosde mok waardoor uiteindelijk de maden uit dr benen kropen en rotstraal wat uiteindelijk is overgegaan in kanker. Ze heeft een hele tijd voorhoofd holte ontsteking gehad en nu dit! Dit paard heeft werkelijk de pech om de meest slechte mensen te treffen. Dit raakt me echt.
garny95 schreef:stuur even een pb als je wiltjee, ik schrok me rot, ik dacht dat hier weer een paard mishandeld was.
Jamieloo, sinds wanneer wordt dit paard behandeld dan ? Hij stond bij mijn buurman namelijk en ik word nu wel nieuwsgierig.