Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocotof schreef:Ik denk dat Anky maar is zitlessen moet nemen.
Nee, vind het erg vervelend voor der.
skippy schreef:misschien ben ik gek maar ik kan dat niet lezen hoor
JurybijZ schreef:This is your captain speaking, we hebben een nieuw RK-geval in Cyberspace, dus chips of tafel, heineken er naast en de toetsenborden in het vet.
De clinic van Anky en Sjef van gisteren.
http://www.hippson.se/cldoc/18900.htm
De buitenlandse bokkers, bukkers, en greengrass-riders hebben zich inmiddels allemaal een dubbelloops jachtgeweer aangeschaft de linker kogel is voor Coby en de rechter voor Anky&Sjef.
JurybijZ schreef:
Arabesk schreef:Wanneer is ze jarig?
Dan kunnen we haar een parelli pakket cadeau doen
JurybijZ schreef:Het begint steeds meer op klasse-justitie te lijken
http://www.hippson.se/cldocpart/39762.jpg
http://www.hippson.se/cldocpart/39767.jpg
Cayenne schreef:Guttegut, de foto's zijn wat DIT betreft duidelijk momentopnames. Lijkt mij niet dat Anky het vol houdt om een half uur het hoofd van Nelson op die manier te houden. Ze buigt hem in en daarna ontspant ze weer. (ook te zien op de foto's erna)
Ik ben geen overdreven pro-Anky fan, maar dit is toch wel duidelijk
ThePast03 schreef:Cayenne schreef:Guttegut, de foto's zijn wat DIT betreft duidelijk momentopnames. Lijkt mij niet dat Anky het vol houdt om een half uur het hoofd van Nelson op die manier te houden. Ze buigt hem in en daarna ontspant ze weer. (ook te zien op de foto's erna)
Heb haar weleens los zien rijden op een ander paard waar ze dat echt wel minimaal een half uur volhield.
Typisch toch weer dat deze foto's worden goedgepraat....
KiWiKo schreef:luxket schreef:
Ik heb zelf 7 maanden bij piet raijmakers gewerkt dus weet hoe die paarden op dat niveau in de omgang zijn.. Maar weet ook dat haar paarden niet eens normaal stil kunnen staan en dan zou toch wel horen op dat niveau.. En dat die paarden op dat niveau niet de makkelijkste zijn dat weet ik ook...
nou dan weet je ook dat het lariekoek is wat je net schreef
ThePast03 schreef:Cayenne schreef:Guttegut, de foto's zijn wat DIT betreft duidelijk momentopnames. Lijkt mij niet dat Anky het vol houdt om een half uur het hoofd van Nelson op die manier te houden. Ze buigt hem in en daarna ontspant ze weer. (ook te zien op de foto's erna)
Heb haar weleens los zien rijden op een ander paard waar ze dat echt wel minimaal een half uur volhield.
Typisch toch weer dat deze foto's worden goedgepraat....
__KELLY schreef:vind dat ze hem wel diep houd , ik doe ook regelmatig zo'n stelling/buiging oefening en dan 2 seconden iets meer stelling ingesteld maar laat mijn pony dan echt niet zo diep lopen...
maargoed dat heb eigenlijk helemaal niets met dit topic te maken
maar niet echt leuk voor anky dat ze is gevallen, veel sterkte voor dr..
Cayenne schreef:Anky is ook maar een mens, en Painted ook maar een paard![]()
Ik zie werkelijk het hele probleem en de hele rel niet. Wanneer een bokker van zijn paard valt, dan haalt die misschien krap 2 pagina's.
Hier voorzie ik toch zeker een stuk of 8
KiWiKo schreef:ik vind het er vooral op neerkomen dat mensen die jonger zijn dan Anky op het paard zit, vertellen dat ze er echt niks van snapt, huisvesting, rijden, houden en wat nog meer.........
ben er na jaren over discusseren een beetje klaar mee