Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Moderatoropmerking:SVP ontopic blijven tot het onderwerp van dit topic
Mbt Coby van Balen en de longeerfoto's, zie daarvoor het andere topic op VN : viewtopic.php?f=11&t=837913
KiWiKo schreef:ik wordt zo doodziek van de DB echt ongelooveloos. De dingen die echt, echt niet kunnen.. tjah kunnen we niks aan doen, staan er potverdrie wat shets in de winter op het land moeten ze er vanaf. Is er een kundig iemand bezig met een pony (en ik ben het er helemaal mee eens dat dit niet kan hoor) en diegene heeft er een goed verhaal bij, kan het niet....... maar die penniemiep die haar 1 jarige hengst opgesloten houd in een stal omdat hij anders onhandelbaar is, die is lief.........
die mensen weten echt, echt niet wat ze doen
ThePast03 schreef:http://www.hippson.se/cldocpart/39762.jpg
http://www.hippson.se/cldocpart/39767.jpg
En dit zijn volgens sommigen dus momentopnames (heb het haar op een ander paard minimaal een half uur zien volhouden in deze houding) en hier mag je niets over zeggen want het is Anky en het is geen bijzetteugel.![]()
Ik kan alleen maar hopen dat de ophef over P&P er ook voor gaat zorgen dat er iets gaat veranderen in de Nederlandse top dressuursport en dus ook in het zuiden van het land.
[***] schreef:Nog even en paardrijden wordt verboden.
Pluizebolpum schreef:Er was net zo'n mevrouw van de Dierenpartij op de tv, die vond dat alle politiepaarden maar gewoon de wei in moesten. Ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar het geeft toch te denken...
Ik bedoel maar, die politiepaarden doen nog 'nuttig' werk, die helpen mensen, de sport en recreatie paarden zijn er alleen maar voor het vermaak, om het maar even heel erg kort door de bocht te zeggen.
Als dit soort mevrouwen straks gaan bepalen hoe wij moeten paardrijden, of erger, of we nog wel mogen paardrijden, word ik een heel klein beetje bang...
Lara_Silver schreef:Iemand heeft ooit eens tegen mij de wijze woorden gezegd: "hoe harder je thuis trekt (en schopt) hoe stiller je in de ring kunt zitten.@ThePast03: Jezus! Is dat Anky, de anky die zo goed kan rijden, die haar paarden zo perfect zonder zichtbare hulpen de baan rond kan sturen?
Karl66 schreef:Ik kan het op hun site niet zo gauw terugvinden, maar de DB had er altijd staan dat ze eigenlijk tegen de paardensport in z'n algemeen zijn. Ga er dus niet al te klakkeloos vanuit dat zij tevreden zijn als er tegen excessen opgetreden wordt.