Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sanniejj schreef:
sannuhh schreef:Bij ons is de stal nu ook echt duur, ik heb voor dit berichtje al even getypt wat de stijgingen zijn.
Maar voor een paard betaal je nu bij ons € 332,50 pm.
Moniek schreef:bij ons in schotland is het niet grappig meer ,vanwege de overstromingen in engeland betalen wij nu 4 pond per baaltje.
Ik heb die van mij gewoon op zaagsel staan,is niet leuk meer zo.
Sanniejj schreef:Ja zo'n poepzak! die stond hier een tijdje geleden ook nog met een foto erbij!!
haha
edit: http://www.stablemaid.com.au/main.htm
runningkawa schreef:Nee joh, blubber tot aan de knieën is heel gezond en natural...blijven ze in het wild ook in staan en zoeken ze ook geen hoger gelegen deelte op....
Ronja schreef:Sanniejj schreef:
whoei... die van ons gaan door het lint als ik met zoiets aankom denk ik![]()
En als ze daarmee gaan liggen terwijl die vol is?! Bahbah...
arno8 schreef:@ RK: Laten we er nu geen natural discussie van maken.... zucht...
runningkawa schreef:Nee joh, blubber tot aan de knieën is heel gezond en natural...blijven ze in het wild ook in staan en zoeken ze ook geen hoger gelegen deelte op....
Wienna schreef:runningkawa schreef:Nee joh, blubber tot aan de knieën is heel gezond en natural...blijven ze in het wild ook in staan en zoeken ze ook geen hoger gelegen deelte op....
![]()
![]()
![]()
Ik dacht het maar jij kan het gewoon weer super verwoorden
Jolliegirl schreef:Wij hebben ook het probleem met stro
en jammer arno! dat jij zo reageert, wij hebben een pony staan die oud is en momenteel nog ziek ook, dus dus met guur weer (lees winternachten) BINNEN staat! en hij heetf ook nogeens een enorm risico op longontsteking.
Jammer dat jij altijd zo reageert alsof mensen MOETEn wat JIJ wil!
WIj en andere bepalen zelf wat wij doen, en onze paarden zijn heus niet zielig.
ze gaan alleen swinters soms een nacht (lees 8 uurtjes!) naar binnen snachts.
maar wij hebben idd ook het probleem met stro, en moeten maar zien hoe we de winter doorkomen, ook met stro voor de schapen.. we hebben 't hier niet alleen voor de paarden.
Jolliegirl schreef:arno8 schreef:@ RK: Laten we er nu geen natural discussie van maken.... zucht...
Dan moet jij niet steeds beginnen over wat mensen anders moeten doen!
geloof me, als ik deze pony van t winter buiten laat, istie dood met' 'n paar keer goed kou.