Bij de discussies over de rollkur zeggen ze altijd dat de rollkur maar kortstondig wordt toegepast.... en dat longeren dan???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:zouden ze hier zelf ook lezen ?
Marijkeeee schreef:HouVanUtopia schreef:zouden ze hier zelf ook lezen ?
je hebt geen flauw idee wat er allemaal meeleest op bokt en hun vast ook wel
er zijn ook veel hengstenhouders die af en toe een stukje leven wat er over hun hengsten word geschreven
spottie schreef:1 ding snap ik alleen niet, er worden wel foto's gemaakt en erbij geschreven hoe erg ze dit vinden, maar waarom zeggen ze dat op dat moment niet recht in hun gezicht???
Visconti schreef:spottie schreef:1 ding snap ik alleen niet, er worden wel foto's gemaakt en erbij geschreven hoe erg ze dit vinden, maar waarom zeggen ze dat op dat moment niet recht in hun gezicht???
Denk eens na, waar denk je dat je meer mee berijkt?
Jitske_ schreef:Kun je op grond hiervan ergens aangifte doen?
Net zoals met die Duitse amazone gebeurd is die nu veroordeeld is?
Imo wordt hier gewoon een strafbaar feit gepleegd (het mishandelen van dieren)....
Nazarma schreef:Ja niet alleen voor van Baalen, maar voor de hele Nederlandse Dressuur sport. Geloof mij maar, zo gaat het er vaak aan toe. Ik vind het echt zwaar belachelijk. Dat is tocdh geen Dressuur meer![]()
Marijkeeee schreef:Jitske_ schreef:Kun je op grond hiervan ergens aangifte doen?
Net zoals met die Duitse amazone gebeurd is die nu veroordeeld is?
Imo wordt hier gewoon een strafbaar feit gepleegd (het mishandelen van dieren)....
zal je niet lukken.....
en dat van de Duitse amazone was toch wel echt iets anders
Zie je nu bij PP bloed in de mond of in zijn buik van de priksporen ?
@Fiffill: vind ik wel een goeie... ben ik ook wel benieuwd naar
W_W schreef:Zoals eerder genoemd had ook ik respect voor de manier van trainen van mvr v baalen! Ik hoop dat hier wel wat mee gedaan word, en dat niemand hier een voorbeeld aan neemt!
Als er hier op bokt iemand zn paard longeerd met de bijzet de helft losser is iedereen al over de zeik, dit kan net zo goed niet! (en stiekum veel meer niet!)
Ongelooflijk!!![]()
Dit is geen training, maar afdwingen door geen andere opties te geven. Ik vraag me dan ook af wat een paard/pony hier van leert?
ben ook wel erg benieuwd wat de reactie van deze twee dames is hier! Nu maar hopen dat ze niet zeggen dat het heel normaal is en juist goed!
(Weer) een deuk voor de Nederlandse paardensport! Onze sport!
Terwijl ik juist het idee had dat steeds meer mensen zich bewust worden van het paard en zijn behoeften etc.