Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En heb ervaring met oudere paarden. Oude paarden moet je nog wel beweging geven (wat wandelen bijvoorbeeld). Veel mensen zetten een oude paard in de wei en kijken er amper nog naar om. Juist een oud paard heeft heel veel zorg nodig. Veel gebitsverzorging is nodig en voedsel dat goed te verteren is en ook vrij veel voedsel dan voor een jonger paard. En ben er zeker niet voor om meteen maar een oud paard af te maken, maar als een paard zo mager is, zou ik er eens een dierenarts na laten kijken. In dit geval is het volgens mij gewoon niet goede verzorging. 

Ik denk dat het feit dat er veel spieren weg zijn gevallen ook veel mee te maken heeft. Ze heeft idd net wat diegene boven mij zegt, niet echt de kenmerekn van een ondergevoed beest 
Ik denk dat het beestje genoeg te eten krijgt, maar dat een grote reden dat ie zo mager lijkt is dat veel spieren weg zijn gevallen. Wat wel vaker gebeurt bij oudjes
(Heb op een paardenpensioen gewerkt
)BrittKitt schreef:Anders wordt ie echt geen 32 meer..
Een stuk langer dan menig sportpaard 

LiNdA1986 schreef:aaa joh hoe kan dat dier nou zo mager zijn? Dat lijkt mij toch echt niet gezond, maar goed, de DA zal het wel weten.
Ziet er in ieder geval wel triest uit.
)
Boris94 schreef:Ja, dat het aan de eigenaar ligt is zeker![]()
Ik denk dat de eigenaar totaal niet weet hoe hij een oud paard moet verzorgen