Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Dat kan niet ik zie hem nooit meer, toen ik zijn praktijken zag was ik iets van 17 nog geen mobiels.
Hij reed paarden met stroomshockers en sporen met stroom...altijd na sluitingstijd van de stal.
Iemand hier op bokt is haar paard mede door hem verloren
Suzanne F. schreef:Nou ik blijf zeggen; tuurlijk is dit erg wat er getoond wordt maar deze mevrouw is echt nog niet zo heel schokkend bezig hoor. Er zijn echt mensen die veel harder, gemener omgaan met hun paarden. Zij is nu net veroordeeld maar er zijn zoveel ruiters (ook GP) die hun paarden op de raarste manieren trainen. En dat beetje bloed aan die mond valt ook nog wel mee. Die plek van de slof is niet goed te praten maar dit gebeurd ook weleens met longeren bijv. Dat het paard tegen blijft trekken en zo tussen zn voorbenen open haalt.
Ach en dat prikken met die sporen? Als ze dat erg vinden?? Man dan mag half nederland een rijverbod krijgen.
Het is goed dat er een voorbeeld gesteld wordt maar vind het een beetje uit zn verband gerukt.
MissJ schreef:Ik denk ook niet dat wij alles te zien hebben gekregen wat er op de bewuste video stond.
Suzanne F. schreef:Nou ik blijf zeggen; tuurlijk is dit erg wat er getoond wordt maar deze mevrouw is echt nog niet zo heel schokkend bezig hoor. Er zijn echt mensen die veel harder, gemener omgaan met hun paarden. Zij is nu net veroordeeld maar er zijn zoveel ruiters (ook GP) die hun paarden op de raarste manieren trainen. En dat beetje bloed aan die mond valt ook nog wel mee. Die plek van de slof is niet goed te praten maar dit gebeurd ook weleens met longeren bijv. Dat het paard tegen blijft trekken en zo tussen zn voorbenen open haalt.
Ach en dat prikken met die sporen? Als ze dat erg vinden?? Man dan mag half nederland een rijverbod krijgen.
Het is goed dat er een voorbeeld gesteld wordt maar vind het een beetje uit zn verband gerukt.
Suzanne F. schreef:Nou ik blijf zeggen; tuurlijk is dit erg wat er getoond wordt maar deze mevrouw is echt nog niet zo heel schokkend bezig hoor. Er zijn echt mensen die veel harder, gemener omgaan met hun paarden. Zij is nu net veroordeeld maar er zijn zoveel ruiters (ook GP) die hun paarden op de raarste manieren trainen. En dat beetje bloed aan die mond valt ook nog wel mee.
tita schreef:Zoals ik al eerder vertelde op pagina 1 kan ik een boek schrijven over een Grand-Prix ruiter die zeer bekende paarden heeft gereden die vent is zowat misselijker als deze vrouw
Suzanne F. schreef:Ach en dat prikken met die sporen? Als ze dat erg vinden?? Man dan mag half nederland een rijverbod krijgen.
pompom schreef:tita schreef:Zoals ik al eerder vertelde op pagina 1 kan ik een boek schrijven over een Grand-Prix ruiter die zeer bekende paarden heeft gereden die vent is zowat misselijker als deze vrouw
En wat heb je voor actie ondernomen????
Druppel op een gloeiende plaat maar iedere druppel is er een.
Suzanne F. schreef:Nou ik blijf zeggen; tuurlijk is dit erg wat er getoond wordt maar deze mevrouw is echt nog niet zo heel schokkend bezig hoor. Er zijn echt mensen die veel harder, gemener omgaan met hun paarden.
Aafke_ schreef:Dat is nou het enge: dat dit soort ''trainings''-methodes als heel redelijk gezien worden: ''anders kòm je er niet in de top-sport!''