Nederland wint goud tijdens EK Springen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: Nederland wint goud tijdens EK Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 18:55

Ja daar heb je gelijk in. Maar tegen die tijd begint het misschien toch een beetje te kriebelen. Ondanks dat het voor de paardensport geen echte olympische spelen zijn natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:56

daniella74 schreef:
Moeten we er eerst 4 hebben die mee willen.

Er zijn er genoeg hoor, en een aantal hebben al toegezegd erg graag mee te willen.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:58

Ik zou er persoonlijk niet om staan te springen om mijn paard er heen te sturen na alle toestanden in Athene. De kans op eeuwige roem is mooi maar ik wil wel mijn paard gezond en wel terug zien en bij voorkeur zijn ruiter ook.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 19:00

Tuurlijk de jonge ruiters staan er vast om te springen om mee te gaan. Maar 2012 in londen wordt al meer over gesproken dan over hong kong

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:07

Met alle respect, natuurlijk willen die jonge ruiters. Veel van deze ruiters staan er om bekend dat ze op bijzondere wijze met hun paarden omgaan, zie het artikel met Jos L waarin het e.e.a. bemerkt op de site van de KNHS en een recent interviwu met JD die dezelfde ontwikkelingen signaleerd. Je maakt mij niet wijs dat het A- en B-kader zo maar hun toppaard gaat opofferen voor een weekje Spelen.

Ze hebben niet voor niets een testwedstrijd gedaan en de verblijfsduur is ook niet voor niets al vervroegd. Er zijn al officiele waarschuwingen vanuit het IOC gegeven voor de smog. In combinatie met het klimaat tijdens de Spelen en het gebrek aan kennis ter plaatse houd ik mijn hart vast.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:14

Heb het gister gezien, echt super Haha!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 16:11

Goud voor Meredith zilver voor Jos en brons voor Ludger en een super vierde plek voor Albert en Jeroen wordt zesde

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 16:14

Wat erg voor No Mercy hoop dat hij niet ernstig geblesseerd is.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:48

dikkieverdui schreef:
ja geweldig ,ze deden het weer onze jongens.europees kampioen!!!! en wat heeft de nederlandse TV weer veel uitgezonden,het is toch schandalig dat wij onze paarden sport op Duitse TV moeten zien .de 5 min aandacht in sportjournaal is schandalig.ik erger me iedere keer weer dat de nederlandse TV zo weinig aandacht besteden aan de paardensport.

Helemaal mee eens maar zondag hebben ze het toch wel weer goed gemaakt met zowel de 1e als 2e ronde rechtstreeks! Ben echt supertrots op onze boys!
Van de dressuur laten ze normaal gesproken echt niet zoveel zien. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dressuur op tv ook niet echt aantrekkelijk vind. Je kan door slechte camera-opstellingen meestal niet goed zien hoe een oefening wordt uitgevoerd.