Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
avaluna schreef:Hoe dan ook gebeurd.
Er is een klein meisje verongelukt en dat vind ik echt vreselijk.
Ik weet niet hoe of wat dus ik wil dan ook geen speculaties doen wie verantwoordelijk is of wie beter had moeten weten/opletten.
(Hinterher ist mann immer schlauer, zeggen ze in Duitsland).
Heel veel sterkte aan de nabestaanden...
Lijkt me echt onverdraaglijk om je kind kwijt te raken!
Marigold schreef:ik denk dat het goed is met de reacties er rekening mee te houden dat de ouders zojuist hun dochter zijn verloren, aan een ongeluk!
dat is echt super super erg, je kind verliezen.
dus waarom is het dom van die ouders, niemand zal expres zijn of haar kind in gevaar brengen!
ze reed paard, en als je dan op vakantie een strandrit kan maken, dat is toch geweldig!?
en omdat wij weten wat de risico's zijn van paardrijden, is het in onze ogen misschien onverantwoordelijk,
maar als het met -ik noem maar wat- met zeilen was gebeurd ofzo..
en de giek was tegen haar hoofd gekomen waardoor ze bewusteloos in het water was gevallen.
wat weten de meesten van ons daar nou vanaf, snap je?
en dan had je bijvoorbeeld op een zeiler forum een topic zoals deze.
wat ik ermee wil zeggen is, de ouders hadden echt vast en zeker niet voorzien dat dit zo fout kon gaan, het had gewoon een mooie strandrit moeten worden...
Kimmie_girl schreef:Stef wil jou ook heel veel sterkte wensen!
Ninla_ schreef:Jullie weten helemaal niet wat er gebeurd is, en hoe het gebeurd is.
De vader van het meisje is een kennis van mijn vader, wij werden gister opgebeld.
Het is echt verschrikkelijk, en dat iedereen hier dan antwoorden gaat zitten geven van hadden ze maar dit, hadden ze maar zus gedaan. sorry maar dat vind ik echt zo stom!
EDIT; het meisje reedt paard. en had ervaring.
Joscaa schreef:Jeetje zeg, denk je lekker op vakantie te zijn..![]()
Sterkte aan alle familie, kennissen & vrienden!
Crossmonster; Er gaan genoeg kindjes van 8 een buitenritje rijden, want dan ga je er toch wel vanauti dat het rustige paarden zijn.
En op allerlei manege's vind je allemaal 8 jarige kindjes hoor, en het had net zo goed bij iemand van 20 kunnen gebeuren.