En dan durft die ook nog te zeggen, ik heb geen opdracht gegeven voor een reddingsactie; Pardon hoor, als dat niet was gebeurd had hij helemaal geen paarden meer over! Ondankbaar vind ik dat!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jaantsje schreef:Wat ik wel weet is dat het deze week weer raak was.
Er stond weer een groep van ongeveer 60 paarden en 40 stuks jong vee vast in het water,
De wind was noord west en dan weet je dat er een grote kans is op hoog water in deze streek.
In mijn ogen is het een schijntje wat hij moet betalen gezien het totaal bedrag.
Netty18 schreef:Hij is 15 okt al begonnen de paarden binnen te halen. Als het niet zo hard had geregent had hij de paarden optijd binnen kunnen hebben en was er niks gebeurd.
Daarom vind ik niet dat hij schuld heeft.
slimmerik schreef:Het is denk ik ook meer een verzekerings kwestie.... Als hij gaat betalen bekent hij schuld...iets wat ie niet heeft.
Bovendien wie zijn dan de volgenden die aankloppen? De media? Het leger... etc etc.
Netty18 schreef:Hij is 15 okt al begonnen de paarden binnen te halen. Als het niet zo hard had geregent had hij de paarden optijd binnen kunnen hebben en was er niks gebeurd.
Daarom vind ik niet dat hij schuld heeft.
Netty18 schreef:Ik geef hem gelijk. Hij heeft niet om die redding actie gevraagd dus hoeft hij het ook niet te betalen.
De paarden hadden genoeg eten en drinken dus de meesten hadden het wel overleefd als ze nog 1 of 2 dagen daar hadden gestaan.
Elan schreef:Why kent meer dan de feiten, zo het mij overkomt.
slimmerik schreef:Ja...alleen heb je geen verstand van zaken...zover mij bekend. Mensen die niet weten hoe een boerenbedrijf werkt hebben totaal geen sjoege ervan....
Het bedrijf is uitgebreid door AID en DA's gecontroleerd (en daar heb ik de rapporten van gezien) dus stop met dat moddergooien van je.... Daar is dit topic ook niet voor.
Diesel54 schreef:Why is bevooroordeeld....
Ik had mezelf zo voorgenomen om mijn mond te houden, maar het lukt me niet meer.
Ik wordt echt GEK van al die niet onderbouwde meningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg nou gewoon niets als je geen idee hebt hoe de vork in de steel zit!
why schreef:slimmerik schreef:Ja...alleen heb je geen verstand van zaken...zover mij bekend. Mensen die niet weten hoe een boerenbedrijf werkt hebben totaal geen sjoege ervan....
Het bedrijf is uitgebreid door AID en DA's gecontroleerd (en daar heb ik de rapporten van gezien) dus stop met dat moddergooien van je.... Daar is dit topic ook niet voor.
Nee slimmerik, natuurlijk heb ik geen verstand van zaken. Werk hele dagen op de boerderij. Maar heb er geen sjoege van hahahaha. En met de A.I.D - L.I D heb ik ook absoluut geen doen van zaken................Voor jou een vraag voor mij een weet.
En ik gooi niet met modder, zeg de waarheid.
sigrid1182 schreef:Diesel54 schreef:Why is bevooroordeeld....
Ik had mezelf zo voorgenomen om mijn mond te houden, maar het lukt me niet meer.
Ik wordt echt GEK van al die niet onderbouwde meningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg nou gewoon niets als je geen idee hebt hoe de vork in de steel zit!
nee , jij hebt de wijsheid in pacht, dat weten we nu wel...
hoevaak ben jij bij de fam lootsma op het erf geweest, en in hun schuren gekeken, bij andere kuddes gekeken e.d. in de afgelopen 15 jaar??
Of heb je alleen maar wat populair op de dijk omgestapt afgelopen winter?
Ik ben het roerend met why eens!!!
en boerenbedrijf , de fam. Lootsma?, das een belediging voor alle boeren.....
zoals die mensen met hun dieren omgaan......
dat is niet normaal....