ik zou ook fotos maken . Sta ik gister tot mijn heupen in het kletsnatte gras zijn mijn batterijen van mijn digi leeg . ik kan nu dus pas mandag fotos maken . vanaag en morgen moet ik werken en zonag naar dierencrematorium . ze komen eran de fotos , maar waarschijnlijk maandag .
Heb net van iemand een nieuwsbrief gelezen, daar stond ook een artikel over kruiskruid daarin stond dat er een gif bestaat wat het bestrijd. Ga naar google en typ barrier h in en dan pak je de l;ink wat naar 'hebbes'gaat daar vind je het artikel over kruiskruid . Het is wel peperduur. Maar voor die gene die er vreselijk veel last van hebben misschien een uitkomst!!!
Ik schrik eigenlijk nogal van die reclameboodschap. Er wordt verwezen naar Engelse statistieken over uit 2001 sterftecijfers van zo'n 500 sterftegevallen per jaar. Deze statistieken zijn er niet, niet in Nederland en niet in Engeland. In Engeland is er inmiddels wel een monitoringssysteem opgezet. Dit laat hele andere getallen zien.
Er is erg veel misinformatie over de risico's van kruiskruid en er is niets bekend over de schaal van het probleem in Nederland. Veel wordt klakkeloos overgenomen uit Engeland, Hier staan kwartaalrapporten uit Engeland als je ze allemaal achter elkaar zet kom je tot een verrassende ontdekking dat er helemaal niets deugt van de Engelse berichtgeving, ik was daar wel al achter, maar deze is razend interessant.
Het lijkt erop dat er in 2006 geen testen zijn gedaan en dat er 13 bevestigde vergiftigingen zijn in 2005, helemaal duidelijk bij die gevallen is het niet of de doodsoorzaak gekoppeld kan worden aan de toxicologische uitslagen. Een schril contrast met de duizenden doden per jaar dacht je niet? Natuurlijk laat niet iedereen sectie verrichten, het kunnen er dus best meer zijn maar duizenden verschil lijkt me heel onwaarschijnlijk.