crossmonster schreef:Yavanna schreef:Ik moet ook zeggen dat ik het van de meeste posters hier een onwijs kortzichtige beredenering vind. Wildroosters zijn er om WILD tegen te houden en geen VEE of PAARDEN!!!! Die mogen, zoals ook een dik aantal anderen al gezegd hebben, hier gewoon overheen.
Er valt de amazone dus NIKS te verwijten. Lees daarom eerst eens alles door voor je een reactie plaatst. Het is dom van de gemeente of natuurbeheer dat ze wildroosters plaatsen waar geen hek langs is. Dus oordeel niet voor je alles weet. En zeker als het wildrooster van slechte kwaliteit is. Als ik de amazone was, zou de gemeente of natuurbeheer, een aardig rekeningetje van mij kunnen verwachten.
helemaal mee eens !!!
sommige mensen reageren wel erg ondoordacht,
idd moet je in veel gevallen over de wildroosters heen, alleen zijn deze dan idd beter beveiligt voor paarden
heb het wel altijd akelige dingen gevonden.
vind het heel dapper hoe de amazone gereageerd heeft, ik denk dat de meeste bokkers helemaal in paniek waren geraakt,
dus eerder ode aan deze amazone, dan haar wat verwijten!
maar op de bedaf is het helemaal niet nodig om over een wildrooster te gaan. Hiermee wil ik niet dit meisje de schuld geven wat ik begrijp dat ze er wel over nagedacht zou hebben, alleen op de bedaf hoef je niet perse erover heen en heb je nog voldoende mogelijkheden om te rijden en er niet over heen te gaan.