iepsel schreef:Vergelijk het met een willekeurig bedrijf, een ID kaart haal je op het gemeentehuis, niet bij de bakker.
Wacht maar af, straks haal je die bij TNT Post op

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
iepsel schreef:Vergelijk het met een willekeurig bedrijf, een ID kaart haal je op het gemeentehuis, niet bij de bakker.
Radosny schreef:Mijn paard staat ingeschreven bij het nes, nederlands europees stamboek. Valt dit stamboek daar ook onder?
iepsel schreef:(Oi Iepsel Offtopic;)) Je woont vlak bij me Bitchy!!
Bren79 schreef:Radosny schreef:Mijn paard staat ingeschreven bij het nes, nederlands europees stamboek. Valt dit stamboek daar ook onder?
Het ligt eraan welk paspoort je erbij hebt![]()
dus er kan tenminste nog 1 contact krijgen met iemand van de ES puinzooi
dat vind ik al heel wat bij de anderen die je wilt bereiken moet je of een paar maanden of een paar jaar wachten
![]()
En wanneer wordt het ES helemaal opgedoekt?
janderegelaa schreef:Volgens mij hoef je alleen maar het ES te papier op te sturen en een DNA test te doen. Bel het KWPN n eje weet het zeker.
Morris schreef:janderegelaa schreef:Volgens mij hoef je alleen maar het ES te papier op te sturen en een DNA test te doen. Bel het KWPN n eje weet het zeker.
Ik heb even een mail gestuurd. Bellen wordt nu even lastig op mijn werk.
Zijn er nog meer stamboeken waar ik deze vraag zou kunnen stellen?
Ninette schreef:Het NES bestaat al heel lang niet meer..... als je enigsins je geld terug wil in Belgie zit de voorzitter/pennngmeester o.i.d in de gevangenis!!!! ( en ze wijzen allemaal naar elkaar ) je hebt dus een paard zonder erkend stamboek erachter. dhr Klaassens is zo aardig bevonden om de paarden van het nes over te nemen... maar.... hij was in die tijd ook bij het nes!! en je paard van een niet erkend stamboek naar een niet erkend stamboek overplaatsen helpt niet veel behalve de portomonai van dhr klaassens!!! a.u.b zorg dat de es paarden in een ander stamboek komen!!! laten ze deze stamboekjes nou maar eens een keer opdoeken en de erkende stamboeken op orde krijgen!!!!
Morris schreef:Ik ben gisteren even naar de DA geweest met mijn paard. Ik heb nu het ingevulde I en R formulier, ik ga deze persoonlijk afgeven bij de KNHS.
Ik wil toch nog navragen wat ik precies moet doen om mijn paard in het KWPN te krijgen. En wat het gaat kosten.
Of weet iemand anders nog een stamboek, waar ik mijn paard kan laten inschrijven?
rambo6 schreef:God zij dank heb een gewwon ICS stamboek paspoord sterkte allen die een ES hebben
janderegelaa schreef:Bewaar het maar goed want in je nieuwe paspoort staat geen afstamming vermeld.
Morris schreef:rambo6 schreef:God zij dank heb een gewwon ICS stamboek paspoord sterkte allen die een ES hebben
Een nieuw paspoort krijg ik deze week, dus dat is dan weer opgelost.
Alleen het ES papier, is denk ik waardeloos.
Celia schreef:Ok, ik ken een dekhengst (waar ik momenteel wil laten door dekken). Hij is KWPN maar is goedgekeurd voor de dek door het ES, is dit dan ongeldig of wat is daar dan mis?