Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fOrEveryOu schreef:runningkawa schreef:wat overdrijft de krant dan?
dat ze in een loodst stonde met landbouwwerktuigen dat is dus niet waar
maaike93 schreef:en wat krijgt die man voor straf.. niks zeker...
Lynn_Nikita schreef:de db komt meestal erg laat in acktier. ik zou als ik wist waar verwaarloosde paarden waren,, ze stalken totdat ze in actie kwamen
arme beestje,s wie doet zijn eigen dieren nu zoiets aan?
Cayenne schreef:@Sigrid72, Er waren paarden met hoefkanker en huidkanker bij, en deze dieren is duidelijk medische zorg onthouden en dan vind jij het niet onder verwaarlozing vallen?? Die dieren waren al tever heen om te genezen. Het waren geen melanomen, dit was een agressieve vorm.
en als je beter had gelezen, dan had je kunnen weten dat de stallen door de LID zijn opgestrooid tijdens het wachten op vervoer voor de dieren, zodat ze niet in de nattigheid meer stonden..
Cayenne schreef:Ach gossie, maar waar heb je die foto gemaakt dan? Het lijkt wel een wedstrijd?
Chronos schreef:En deze meneer is KNHS jury lid trouwens..
silvana schreef:Chronos schreef:En deze meneer is KNHS jury lid trouwens..
Heb je dat wel juist?
deze meneer moet namelijk al stokoud zijn.Als 10 jarige heb ik bij hem gelest ik ben er nu 45,dus tel uit je winst .Hij had toen al grijs haar.
het is er altijd een zooitje geweest ,maar de paarden waren er goed verzorgt en op hun manier hielden ze er van.Toen ik oud genoeg was kreeg ik zelf een pony en we hebben er toen één van hem willen kopen,maar ondanks dat het dier voor hem niks waard was(,geen kind wilde er op rijden)Was hij zelf verknocht aan die pony.
Het is er idd een zooitje maar dat is het rond het huis.Ik dacht zelf eigenlijk dat hij er geen pony's meer had .Zoziet het er toch uit als je er langs rijd.
Ik denk dat alles gewoon boven deze meneer zijn hoofd uit is gegroeid.