Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miej_monty schreef:runningkawa schreef:er wordt geen 1 merrie gebruikt als schouw merrie, dat doen de hengsten...
whaaaaa dat heb je mis.. dacht je dat alle hengsten vrywillig op de bok gaan
stef schreef:wat is daar nou weer zielig aan? Beest volgt gewoon zn natuur
Lobke_ schreef:stef schreef:wat is daar nou weer zielig aan? Beest volgt gewoon zn natuur
krijg jij maar een keer 30 kinderen kijken of jij het dan nog zo leuk vind!!!!![]()
vind het super dat ze daar lekker op het land kan staan altijd maar ik bedoel kom op zeg over de 30 en dan al 30 kinderen geahd.
hoeveel mensenjaren gaan er 1 paardenjaar ik dacht 2 of 3 teminste dat hoorde ik.
vanity schreef:Wat is dat nu voor een bullshit 'ze kiest er toch zelf voor'...beest kiest helemaal nergens voor, van nature wordt ze hengstig en als je op een weilandje staat met zoveel pony's, komt het er toch van...
Ik moet zeggen dat ik haar er op foto heel goed uit vind zien, maar wil dat dan zeggen dat het maar 'kan'? nee, dat vind IK niet!
Ieder zijn mening, maar voor mij is het absoluut een 'aah wat zielig'...
en er is ook nog een heel verschil tussen als 37-jarige pony nog een veulen krijgen en als 37-jarige pony al je 30ste krijgen... en dus nooit rust hebben gehad.
dees_daan schreef:vanity schreef:Wat is dat nu voor een bullshit 'ze kiest er toch zelf voor'...beest kiest helemaal nergens voor, van nature wordt ze hengstig en als je op een weilandje staat met zoveel pony's, komt het er toch van...
Ik moet zeggen dat ik haar er op foto heel goed uit vind zien, maar wil dat dan zeggen dat het maar 'kan'? nee, dat vind IK niet!
Ieder zijn mening, maar voor mij is het absoluut een 'aah wat zielig'...
en er is ook nog een heel verschil tussen als 37-jarige pony nog een veulen krijgen en als 37-jarige pony al je 30ste krijgen... en dus nooit rust hebben gehad.
hoe doen ze dat in het wild dan? daar lopen ze ook allemaal bij elkaar, en daar denkt de hengst ook niet, aah wat zielig, jij hoeft dit jaar niet..
Balmerino schreef:Grappig dat iedereen een oordeel heeft over hoe zielig dit wel is en dat de natuur zijn gang gaat, maar dat niemand er bij stil staat dat deze merrie al haar hele leven bij deze meneer woont en dus na de paardenmarkt