Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eleonoor schreef:nadat ik de video heb gezien ben ik toch lichtelijk teleurgesteld in Anky. Uitgestrekte draf komt de achtervoet in afdruk niet voorbij de knie wat ik dacht wel zou moeten. Daarnaast zie ik haar actiever rijden dan dat ik gewend was van haar. Maar, passage piaffe zijn erug mooi. En ik vermoed dat als ze weer een paar keer gestart heeft het beeld 10 keer beter wordt, dus concurrenten: houden jullie je maar vast, Anky komt eraan
Eleonoor schreef:Volgens mij reden ze gisteren geen kur maar een verplichte proef
Jazz kan ook vreselijk donderen in een proef en is wat dat betreft ook onbetrouwbaar. Waarom zou Gibraldi dan niet zo zijn? Jazz heeft het in zich om veel hoger te scoren maar zijn hengsten hormonen zitten hem wat dat betreft in de weg. Snap dan niet dat jullie niet zo hebben over Kirsten die ook wel eens laatste is geworden, maar nu ineens Edward aan de schandpaal nagelen.
hopla schreef:Eleonoor schreef:Volgens mij reden ze gisteren geen kur maar een verplichte proef
Jazz kan ook vreselijk donderen in een proef en is wat dat betreft ook onbetrouwbaar. Waarom zou Gibraldi dan niet zo zijn? Jazz heeft het in zich om veel hoger te scoren maar zijn hengsten hormonen zitten hem wat dat betreft in de weg. Snap dan niet dat jullie niet zo hebben over Kirsten die ook wel eens laatste is geworden, maar nu ineens Edward aan de schandpaal nagelen.
Kirsten rijdt haar paarden heel fijn.
Dat kun je van Gal niet zeggen, de trapzak.
Eleonoor schreef:Volgens mij reden ze gisteren geen kur maar een verplichte proef
hopla schreef:Ik bedoel ermee dat kirsten haar paarden eerlijk rijd.
En Edward schopt en trekt.
liza van loon schreef:Gaaf van die Adelinde! Wel triest van Gribaldi, hopelijk blijft dit niet zo. Wel echt top van Anky, maar had het Imke ook wel gegund.
hopla schreef:Ik bedoel ermee dat kirsten haar paarden eerlijk rijd.
En Edward schopt en trekt.
runningkawa schreef:Dat ben ik echt helemaal met je eens
Ik vindt het super dat die trekkerd eindelijk eens achteraan staat
Imo had hij nooit hoger mogen staan...
De rest is echt veel beter