Ruiter rijdt expres in op kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: Ruiter rijd expres in op kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:29

milou123 schreef:
LadyLuna schreef:
Woops had ik een heel verhaal getypt komt er alleen boeien te staan Clown
Ik vind dat je dat niet kunt maken maarja, ik vind het kind ook zo brutaal als die wat zegt over poepen
tegen een oudere.
.

Wat maakt dat nou weer uit? Ze hoort het gewoon op te ruimen!
Dus als je jonger bent mag je niet meer op de fouten wijzen van ouderen mensen? Lips are sealed

Ben ik het niet mee eens Lachen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:30

milou123 schreef:
Wat er precies gezegt is weet ik niet natuurlijk Knipoog Maar het kwam zo over dat je als je jonger bent ouderen mensen niet op hun fouten mag wijzen..
Wat er ook gezegt is, dit hoeft ze gewoon niet te doen!

Ken jij zeker de jongeren van tegenwoordig niet.. Rolleyes

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:31

Kvind het idd netjes dat die jongen er wat van zegt.
dat zo'n kind met een paardje meteen geweld moet gaan gebruiken kon die arme jonegn ook niet weten.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:32

LadyLuna schreef:
milou123 schreef:
Wat er precies gezegt is weet ik niet natuurlijk Knipoog Maar het kwam zo over dat je als je jonger bent ouderen mensen niet op hun fouten mag wijzen..
Wat er ook gezegt is, dit hoeft ze gewoon niet te doen!

Jawel, tussen de 12 en 18. die rijden met hun paard op kinderen in Tong uitsteken

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:35

Foresttravel schreef:
LadyLuna schreef:

Jawel, tussen de 12 en 18. die rijden met hun paard op kinderen in Tong uitsteken

Vork

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:36

Ik ben ook wel eens op een paar kinderen ingereden, die mijn pony expres lieten schrikken en toen de weg op vloog. Ik snokte m'n pony de andere kant op, waar die kinderen stonden, en heb toen geen moeite gedaan om haar weer recht te zetten maar ben toen richting die kinderen gedraafd, die niet wisten hoe snel ze weg moesten zijn..
Maarja, voor een jongentje die iets zegt over een drol vind ik wel erg overdreven.. Scheve mond Weet natuurlijk niet hoe dat jochie dat heeft gezegd, maarja hij heeft wel het recht om er iets van te zeggen als een paard midden op straat poept..
En ze is dan wel erg ver op dat ventje ingereden, als het paard op de voet heeft gestaan.. Scheve mond

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:39

Foresttravel: nog eentje voor je profiel: prachtig sprinpaardje, en die techniek!!!!!
Leuke reactie verder ... maar ik moet het toch ff vermeld hebben: het is wel een PONY he!!! Tong uitsteken

OP

LindyH

Re: Ruiter rijdt expres in op kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:41

Het zou mij niet lukken: Mijn paard zo sturen dat hij precies met een hoef op de voet van iemand gaat staan die ook nog eens beweegt. Mijn paard doet veel voor mij, maar zoiets zou hij altijd proberen te vermijden.
Ik denk dus ook dat dat meisje dat niet expres gedaan heeft....

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:46

LindyH schreef:
Het zou mij niet lukken: Mijn paard zo sturen dat hij precies met een hoef op de voet van iemand gaat staan die ook nog eens beweegt. Mijn paard doet veel voor mij, maar zoiets zou hij altijd proberen te vermijden.

Dat dacht ik dus ook...
Ik weet het niet hoor, maar hoe rijd jij op iemand in, raakt zijn voet met de hoef en peert hem er daarna uit?
Als jij toch op hem af komt of bewust die richt op stuurt zou dat jong al lang weggelopen zijn..
Ik geloof geen snars van de bewuste opzet in dit geval..
Plus dat ik nog nooit maar dan ook nog nooit een paard op een voet heb zien staan bewust..het was uit schrik of uit een andre reactie waardoor hij er waarschijnlijk is opgestapt..maar ik geloof niet dat dat express gedaan is.....denk eens na..

Gelijk dat ie haar op het poepen aanspreekt trouwens hoor...helemaal OK dan! , maar ook hier is weer niet duidelijk op welke toon het gegaan is..
Ik vind het erg zonde om zo'n verhaal te lezen..ik wacht dan ook graag de reactie van het meisje af.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:50

Belachelijk vind ik het! Ik zou zowiezo mijn mest niet laten liggen op plekken waar kinderen spelen, het is een kleine moeite om af te stappen en de mest een schop richting de goot te geven. Verder zou ik ook niet met mijn paard richting een kindje komen want dit is levens gevaarlijk, jij weet niet wat je paard doet en ookal weet je het wel, wat het kind doet is alsnog niet bekent dan. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze dit meisje zullen vinden, ook niet als ze op bokt zit. Als ik in haar situatie zat zou ik mijzelf niet durven op te geven als 'dader'.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:52

Dit is echt 200m bij mij vandaan. Ik heb wel een vermoeden wie het zijn, maar ik ga niet bellen omdat ik dit dus niet 100% zeker weet.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:52

Ach, ik geloof ook niet dat het jongetje zo'n engel zou zijn geweest. Lips are sealed

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:54

sommige mensen, ken ook iemand die haar paard tegen mensen op liet steigeren als deze iets zeiden wat haar niet aan stond.

Payal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:01

LadyLuna schreef:
Ik vind dat je dat niet kunt maken maarja, ik vind het kind ook zo brutaal als die wat zegt over poepen
tegen een oudere..

nou, nee, ik vind van niet. Het is echt niet brutaal om daar iets van te zeggen hoor. of het nou een oudere is of niet, je moet die poep gewoon ff opruimen of in de goot schuiven.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:03

dit slaat echt nergens op!
daar is het paard niet voor hoor, om kinderen omver te rijden, of ze nou wel of niet brutaal zijn.
oke dat mijne wel eens de buren platloopt kán ik niets aan doen Tong uitsteken

nee zonder gekheid, belachelijK!

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:07

LadyElmira schreef:
BEerlijk gezegd denk ik niet dat ze dit meisje zullen vinden, ook niet als ze op bokt zit. Als ik in haar situatie zat zou ik mijzelf niet durven op te geven als 'dader'.

In het begin zei iemand dat die eens langs ging bij een mogelijke "dader". Volgens mij is er wel kans dat ze het meisje vinden.

Citaat:

Ik ken nochtans meerdere paarden die overal stappen waar de baas zegt te gaan, of daar nu een voet staat of niet! En ik ken ook paarden die als een mens te dicht komt, ze op zoek gaan naar een voet om op te staan. Het kan volgens mij best gebeurd zijn: meisje stuurt paard naar de jongen, jongen denkt dat een paard nooit zomaar tegen een mens loopt dus blijft staan, paard vind het kind te dicht staan en begint te trappelen, trapt op de voet van het kind. Dan is het eigenlijk ook expres gedaan aangezien zij het paard naar de jongen toestuurd!

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:07

jee wie doet dat nu?dan ben je toch gek??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:09

Gadverdarrie wat een trut, als dit precies zo gegaan is.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:12

ik ben ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal
er word nu gesteld dat er alleen iets gezegd is over het poepen
maar dat wil nog niet zeggen dat dat het enige is wat er gezegd en/of gedaan is

als het puur om verbale acties vanuit de jongen ging, is dit idd een belachelijke actie van de amazone
maar wie weet is er meer voorgevallen in de lichaelijk trant maar word dat er hier niet bijverteld omdat er aar van 1 kant info is geplaatst

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:17

mmmm ik denk dat die amazone zich maar snel moet melden... ik denk namelijk dat dit jongetje ook niet al te netjes is geweest... anders stuur je niet je paard zomaar op iemand af lijkt mij. En expres op zijn voet gaan staan.. dan beheerst ze heel wat stuurkunst Knipoog
Het is iig geval niet netjes.. maar er lopen ook genoeg puberkindjes enz. rond waar ik mijn paard ook wel even naar toe zou sturen Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:19

Waarschijnlijk heeft het jongetje het niet zo vriendelijk gebracht - om het zo maar te zeggen - maar dat vind ik absoluut geen reden om op hem in te rijden. Kom op zeg.. als iemand jou iets flikt ben je wel heel zielig om er ook op zo'n lage manier op te reageren Scheve mond Rijd dan gewoon door en doe alsof dat kind niet bestaat.

Heb trouwens het idee dat dat meisje niet helemaal goed bij haar hoofd is, kan me niet voorstellen dat iemand - die helemaal helder is - een ander bewust onder een paard wil laten komen.

LadyLuna

Payal schreef:
LadyLuna schreef:
tegen een oudere..

nou, nee, ik vind van niet. Het is echt niet brutaal om daar iets van te zeggen hoor. of het nou een oudere is of niet, je moet die poep gewoon ff opruimen of in de goot schuiven.

Wie zegt dat ze dat niet van plan was? En daarnaast verregent en verteert het wel weer weg hoor.

ThePast03

draumpje schreef:

als het puur om verbale acties vanuit de jongen ging, is dit idd een belachelijke actie van de amazone
maar wie weet is er meer voorgevallen in de lichaelijk trant maar word dat er hier niet bijverteld omdat er aar van 1 kant info is geplaatst

Al zou er nog meer gebeurd zijn dan praat dat nog niet goed dat ze op een kinderspeelplaats rondhangt met een paard en dat paard ook nog eens op mensen af laat gaan.

Willen we de ruitersport een goede naam geven dan moet je dit soort dingen niet gaan proberen goed te praten.
Dit kan en mag nooit, in geen enkele omstandigheid!

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:20

Aaah sorry hoor, je kunt toch wel even het komen opruimen of whatever doen, maar dan hoef je dat niet te flikken!
Laatst bijgewerkt door 4_LIFE op 13-04-07 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:22

draumpje schreef:

Als het idd alleen is omdat het jongetje er wat van zei is het zeker belachelijk

Maar stel daat hij er ook nog eens een steen achteraan heeft gegooid om maar wat te noemen.
Dan wordt het verhaal direct anders.