LadyElmira schreef:BEerlijk gezegd denk ik niet dat ze dit meisje zullen vinden, ook niet als ze op bokt zit. Als ik in haar situatie zat zou ik mijzelf niet durven op te geven als 'dader'.
In het begin zei iemand dat die eens langs ging bij een mogelijke "dader". Volgens mij is er wel kans dat ze het meisje vinden.
Citaat:
Het zou mij niet lukken: Mijn paard zo sturen dat hij precies met een hoef op de voet van iemand gaat staan die ook nog eens beweegt. Mijn paard doet veel voor mij, maar zoiets zou hij altijd proberen te vermijden.
Ik denk dus ook dat dat meisje dat niet expres gedaan heeft....
Ik ken nochtans meerdere paarden die overal stappen waar de baas zegt te gaan, of daar nu een voet staat of niet! En ik ken ook paarden die als een mens te dicht komt, ze op zoek gaan naar een voet om op te staan. Het kan volgens mij best gebeurd zijn: meisje stuurt paard naar de jongen, jongen denkt dat een paard nooit zomaar tegen een mens loopt dus blijft staan, paard vind het kind te dicht staan en begint te trappelen, trapt op de voet van het kind. Dan is het eigenlijk ook expres gedaan aangezien zij het paard naar de jongen toestuurd!