Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Elzepelze schreef:Ja? Waarom denk je dat ze er geknipt voor zou zijn.. Ik weet het niet, kan het ook niet goed verwoorden, maar heb gewoon een gevoel dat dit niet iets voor Anky zou zijn..
Buitenlandse coaches mogen wel geloof ik hoor, die Balkenhol is toch ook bondscoach van Australië?
Qua ervaring zou ze er natuurlijk geknipt voor zijn, alhoewel ze misschien qua persoon niet de eerste persoon denk ik zou zijn die volmondig ja zou zeggenMoeilijk uit te leggen, maar de ervaring heeft ze natuurlijk wel, en dan bedoel ik niet het coachen maar meer de entourage van wedstrijd-druk/omgaan/presteren zelf
Dimitri schreef:kimmie1 schreef:Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een op hande zijnde verkoop?
welke?????..watte??...(ben nieuwgierig)
kimmie1 schreef:Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een op hande zijnde verkoop?
Cayenne schreef:kimmie1 schreef:Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een op hande zijnde verkoop?Verklaar u nader
Ik geloof niet dat Anky Salinero verkoopt. Ik kan me nog herinneren dat haar ooit een blanco cheque is aangeboden voor Bonfire, en dat ze het bedrag zelf mocht invullen, maar dat heeft ze toen ook niet gedaan
passieX schreef:idd: wat heeft er gespeeld? of speelt er?
het is jammer, maar, als de rede is dat hij stopt dat zijn trainingsmanier niet getolloreerd word dan vind ik het raar? ik vind sjef daar helemaal geen man voor en daarom denk ik dat dat de rede NIET is..
over Salinero verkopen? nee hoor, dat zal ze niet doen al helemaal niet richting de OS..
het is wel jammer dat die net nu moet gebeuren terwijl de OS warmloopt..
Citaat:Leuk dat mensen meteen speculaties klaar hebben liggen altijd
De trainingsmethode van Sjef en Anky heeft er niks mee te maken dat Sjef stopt, hij heeft iedereen zijn visie op de manier van trainen gegeven die hij het meest geschikt vond en heeft ze verder daarin vrij gelaten omdat ook hij vond dat het bij een aantal ten kosten zou gaan van de kwaliteit als paard en vooral ook ruiter ineens op een compleet andere manier aan het werk zouden moeten gaan.
Wat betreft de mentaliteit van de ruiters: ik snap goed dat hij daardoor de functie neerlegt, niet iedereen zou dat natuurlijk gedaan hebben en zeker niet per direct, maar Sjef is nou eenmaal gedreven en verwacht dat ook van de ruiters en als die minder gedreven zijn dan hem dan werkt dat natuurlijk niet fijn en zorgt alleen maar voor frustraties. En hij heeft het met de niet gemotiveerde ruiters echt niet alleen over een paar ruiters die NIET in zijn systeem rijden, er is al een en ander hieraan vooraf gegaan.
Dus trek niet gelijk allerlei conclusies waarom zo een man zou stoppen, ik geef hem groot gelijk, alleen blijft het eeuwig zonde want ik weet niet of er iemand hem zal kunnen evenaren!
Cayenne schreef:En ik maar denken dat Anky verkocht gaat worden
dees_daan schreef:het zal vanzelf wel duidelijk worden wat de reden is
Nistria schreef:dees_daan schreef:het zal vanzelf wel duidelijk worden wat de reden is
de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.
ThePast03 schreef:De enige mensen die speculeren hier zijn de mensen die denken dat er meer is als wat Janssen in dit bericht heeft aangegeven.
Dat is voor hem voldoende reden om te stoppen, wat valt er verder te speculeren?
En ik blijf het niet jammer vinden, OS of niet.
Nistria schreef:dees_daan schreef:het zal vanzelf wel duidelijk worden wat de reden is
de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.
randalinpony schreef:Wel grappig al die speculaties. Alleen, jongens, zo komen er wel maffe verhalen op de wereld.
Trouwens, Gribaldi wordt ook verkocht, dat weten jullie toch?
Nederlandsetopdressuurpaardenuitverkoopdagen bij C&A.