Het is geloof ik zo vastgelegd dat seks met dieren niet verboden is, mits dieren er zelf geen hinder van hebben of er schade door oplopen. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een dier hier geen schade aan ondervindt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
neetje86 schreef:maar ik snap niet dat sex met dieren niet veboden is in nederland. bedoel voor die inbraak van die schuur krijgt hij een maand hoogtens? en die man verdient gewoon meer straf!!!
Veraa_ schreef:pff dan ben je toch echt ziek in je hoofd... en ik vind dat er wél een verbod op verkrachting bij dieren moet komen! het maakt niet uit of het een dier of mens is, bij mensen is het toch wel verboden waarom bij dieren dan nietsorry maar hier kan ik me heel kwaad over maken hoor
stel je voor het is je eigen paard..
RicardoOpa schreef:Dan spoor je ook niet helemaal.
Maar, wat ik me wel afvraag; Hoe ervaart zo'n pony zoiets?
Sharona19 schreef:ik vind dat zo zwak he..een pony kan zich niet zo 1 2 3 verweren..
de hoeren moeten hun tarief maar wat gaan verlagen ofzo
BitchyWitchy schreef:Sharona19 schreef:ik vind dat zo zwak he..een pony kan zich niet zo 1 2 3 verweren..
de prutsmutsen moeten hun tarief maar wat gaan verlagen ofzo
Dat slaat dus nergens op... En denk je dan werkelijk dat ie naar de prutsmutsen zou gaan??? Ja, als ze vier benen en een staart hebben misschien....
Zo'n vent is gewoon totaal verknipt.... Je zou hem toch eens fijn anaal laten nemen door een flinke hengst zeg!!!! Kijken hoe lekker hij sex met dieren dan vindt....