Wat heb ik toch een hekel aan mensen die een paard stelen hoe kan je zoiets doen (zoals zoveel dingen)
Goed dat je hem hebt terug gevonden
en over het terugkrijgen, jij bent rechtmatig eigenaar, de andere mensen hebben wat dat betreft geen poot om op te staan geloof ik. Wel heel sneu voor hun, maar blij voor jou
In ieder geval is er nu wel enig aanknopingspunt om ook misschien op het spoor van Tess te komen.Volgens mij is het zo dat een paard terug gaat naar de rechtmatige eigenaar en aan Swieber te zien zal de ,,nieuwe eigenaar,, geen bezwaar hebben want dat dier heeft aardig ingeleverd in de afgelopen 2 jaar
Geweldig. Jullie zullen wel op wolkjes lopen. Van harte gefeliciteerd dat jullie Swieber gevonden hebben. Na 2 jaar dan toch resultaat van alle energie die jullie in de zoektocht hebben gestoken. Nogmaals proficiat. Nu op naar Tess!!!!
Heej meis, Echt ontzettend gefeliciteerd!! Je hebt nooit de moet opgegeven dat is echt goed van je! En nou komt ze terug ben echt ontzettend blij voor je We spreken elkaar snel weer via msn
Super, te gek gaaf! Ben super blij voor je dat er al 1 terecht is. Des te groter word de hoop dat je tess ook nog terug gaat vinden. Ik ben wel beneiuwd waar dat veulen naar toe is gegaan.
wat een geweldig nieuws!! wat zullen jullie blij zijn om je paard weer terug te hebben!! ik hoop van harte dat Tess en haar veulen ook terecht zullen komen. veel succes nog!
Wow wat geweldig zeg! Gefeliciteerd Als het goed is zit er op een gestolen paard een verjaringstijd van 3 jaar, en aangezien dit nog binnen deze termijn valt, heeft de eigenaresse een grote kans het paard terug te krijgen. Het paard is officieel nog van haar, dus heeft zij het recht hem terug te krijgen. Succes ermee!
Wat ontzettend fijn dat je je paard hebt gevonden, ook ontzettend fijn voor het paard denk ik zo te zien!! Gefeliciteerd!! Lekker verwennen je paard!! Hopelijk vindt je Tess ook nog! Sterkte nog!